Service Expres, reparații de mare viteză!

 

Pe toata durata acoperita de Garantia Plus, beneficiezi si de avantajele oferite de Service Expres, care asigura:

 

  • Prioritate în service
  • Înlocuirea produsului
  • Pick up & Return gratuit

 

Service Expres este activ pe toata perioada garantiei comerciale a produsului. Termenul de reparatie este de 5 zile lucratoare, termen calculat de la data receptionarii produsului in unitatea de service autorizata.

 

Iti garantam inlocuirea produsului dupa reparatii repetate. In cazul in care produsul sufera 3 interventii in decursul a 6 luni, atunci poti solicita inlocuirea acestuia. In cazul unui defect iremediabil, contravaloarea produsului iti este restituita.

 

Beneficiezi de serviciul de Pickup & Return gratuit: ridicam la cerere produsul defect direct de la domiciliul clientului.

Citeste conditi de acordare

Finalizare Comanda

Conditii de aplicare pentru Service Expres

 

In perioada acoperita de Service Expres transportul produselor ce se repara la sediul Depanero este gratuit si poate fi asigurat in urma completarii formularului de pe site-ul www.emag.ro sau www.depanero.ro.  Produsele netransportabile sunt remediate la domiciliul clientului. Pentru acest lucru trebuie facuta o solicitare pe adresa service@depanero.ro sau la nr. tel. 07-GARANTIE (0742.726.843) sau *4114 (valabil numai pentru apeluri din retele de telefonie mobila).

 

Service Expres se acorda doar pentru defectiunile de natura hardware si nu include operatiunile de curatare, intretinere sau asistenta tehnica, cu exceptia situatiilor in care este precizat altfel intr-un contract de service separat. Nu constituie obiectul garantiei subansamblele si materialele consumabile (baterii, riboane, unitati de formare a imaginii, capete de imprimare, cartuse toner sau cerneala si alte consumabile) si subansamblele casabile ce intra in componenta produsului (geamuri, garnituri, rafturi de sticla sau plastic, manere, butoane de plastic etc.).

 

Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, ventilatiei necorespunzatoare, greselilor de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic la calculator in timp ce echipamentele sunt in functiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare, interventii asupra produselor, indiferent de natura lor, de catre personal neautorizat in scris de catre producatorul respectivului echipament sau modificarea seriilor din certificat.

 

Remedierea deficientelor aparute in cadrul Service Expres se face in primul rand prin repararea componentelor afectate sau prin inlocuirea acestora, iar daca repararea nu este posibila, produsul va fi inlocuit cu un produs cu performante si caracteristici similare, cel putin egale cu cele ale produsului  initial. Produsul nou, ce inlocuieste produsul defect, beneficiaza de o noua garantie comerciala, ce curge din momentul inlocuirii. In cazul inlocuirii produsului, perioada ramasa din Service Expres se aplica in continuare produsului primit la schimb dar nu in prelungirea noii garantii comerciale. In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi prin intermediul vanzatorului contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie. In acest ultim caz, in care se restituie contravaloarea produsului, efectele serviciului Service Expres inceteaza.