Conditii Generale

Nu exista nici un risc!

Facem totul pentru ca dvs. sa va faceti cumparaturile relaxati si in deplina siguranta.

Credem in calitatea produselor pe care le vindem, de aceea orice produs cumparat poate fi returnat daca nu sunteti multumit de el in 15 zile fara invocarea unui motiv, achitand doar taxa de curierat pentru retur. Conditia impusa este ca produsul sa ajunga exact in aceeasi stare in care v-a fost livrat.

Chiar daca ati achizitionat produsul gresit, il puteti returna in termen de 15 zile, fara nici o explicatie!

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare din OUG34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Serviciul ‘’15 de zile banii inapoi’’ nu afecteaza in niciun fel dreptul legal  de retragere in 14 zile, in cazul comertului la distanta.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data receptionarii returului, prin transfer bancar. Clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii, de preferat direct pe o foaie in coletul returnat, pe e-mail sau prin sms. Nu se accepta dictarea conturilor de retur la telefon.

separator paragrafe

Asistenta clienti

Cateodata este dificil sa identificati produsul de care aveti nevoie din gama noastra variata, nu stiti ce produs sa selectati sau nu il gasiti pe site.

Doriti sa modificati comanda – de exemplu produsul comandat, adresa de livrare sau datele de facturare. Noi suntem disponibili pentru a va asista si a va recomanda produsul de care aveti nevoie. Personalul nostru calificat este gata sa va ajute cu orice problema sau intrebare.

Ne puteti contacta

  • telefonic la numerele afisate pe site, de luni pana vineri intre orele 9-18
  • pe messenger: laptop_direct@yahoo.com
  • pe e-mail: contact@laptop-direct.ro
separator paragrafe

Procesarea comenzilor

Comenzile sunt procesate in ordinea in care vin cu urmatoarea prioritizare:

Au intaietate comenzile plasate prin formularul de comanda direct pe site (on-line), apoi cele telefonice apoi cele primite pe e-mail.

Dupa trimiterea comenzilor veti primi pe adresa de e-mail un mesaj automat cu datele comenzii.

Comenzile primite pana la ora 16 sunt procesate in aceasi zi.

Dupa plasarea comenzii veti fi contactat telefonic de unul dintre operatorii nostrii pentru a confirma comanda si datele de facturare/livrare.

 

separator paragrafe

Livrare 

Produsele existente in stoc vor fi expediate pe cat posibil in ziua in care au fost comandate daca sunt confirmate pana la ora 16, cu livrarea a doua zi.

Comenzile plasate si/sau confirmate dupa ora 16 vor si expediate a doua zi cu livrare in 24 ore de la expeditie.

Deoarece dorim ca produsele comandate de dumneavoastra sa ajunga la destinatie in deplina siguranta si in cel mai scurt timp posibil avem incheiate contracte cu mai multe firme de curierat rapid.

Astfel coletul va ajunge la adresa indicata in 24 ore lucratoare (exclus sambata/duminica/sarbatorile legale), fie ca doriti livrarea intr-un oras mare sau in diferite sate si comune de pe teritoriul tarii.

Timpul de livrare de 24 de ore este garantat de firma de curier rapid, nu suntem responsabili de eventualele intarzieri aparute din cauza firmei de livrare. De asemenea nu putem garanta contractual ca livrarea se va face in 24 de ore, un termen contractual maxim de livrare este 72 de ore.

Taxa de livrare include rambursul si este inclusa in factura.

In momentul confirmarii comenzii veti fi anuntat legat de firma cu care se va face livrarea produsului. La cerere, putem sa va trimitem un e-mail cu numarul coletului, pentru a-l putea urmari online pana la livrare.

Comenzile nu pot fi livrare in zile nelucratoare (sambata, duminca si sarbatorile legale).

Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea coletului la primire si de a solicita intocmirea unui proces verbal de fata cu agentul de livrare in cazul in care observa orice neregula cu acesta (indoituri, crapaturi, urme de deschidere). In cazul in care cumparatorul a preluat un colet al carui continut este deteriorat din cauza transportului necorespunzator, nesesizand acest lucru curierului si fara intocmirea procesul verbal constatator, despagubirea nu este posibila. De ce? Pentru ca in acest caz curierul poate spune ca acel colet a ajuns in stare buna si l-ati deteriorat dvs. dupa primire. 
Nu semnati si nu primiti nici un colet care este deteriorat, daca il primiti va asumati riscul sa primiti un produs nefunctional, fara posibilitate de retur.
 
separator paragrafe

Modalitatea de plata

In numerar la livrare – cea mai des folosita metoda de plata. In momentul in care primiti coletul, platiti curierului care va emite chitanta.

Transfer bancar – dupa confirmarea comenzii veti primi factura proforma cu numarul de cont pentru a efectua plata in avans. Coletul va fi expediat in momentul confirmarii platii.

Atentie! Curierul trebuie sa va elibereze chitanta. Daca aveti nevoie de chitanta nu uitati sa o solicitati curierului. Aceasta chitanta este perfect valabila. Nu avem posibilitatea sa va emitem ulterior o alta chitantă! Toate preturile de pe site sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.

separator paragrafe

Garantia produselor

Garantia tehnica oferita de noi este de 12 luni de la data comercializarii.

Garantia noastra include o perioada de 15 zile multumit sau banii inapoi. Daca produsul achizitionat nu corespunde exigentelor dumneavoastra din punct de vedere tehnic, estetic sau calitativ, acesta se poate returna fara intrebari. 

Aceasta garantie nu ingradeste dreptul la garantie de conformitate oferit de legea 499/2003 cu completarile de rigoare din oug 34/2014. Cu mentiunea ca majoritatea produsele prezente pe site-ul nostru nu sunt produse de folosinta indelunga, sunt piese de schimb, iar unele au o durata medie de folositna mai mica de doi ani. Din lege:

" Cap. V-Art. 162. - Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată."  Cel mai improrant exemplu aici sunt bateriile/acumulatorii care sunt considerati consumabile, iar garantia de conformitate a acestora este de  de 12 luni.

Cap. I Art2. h)durata medie de utilizare - intervalul de timp, stabilit în documente tehnice normative sau declarat de către producător ori convenit între părţi, în cadrul căruia produsele de folosinţă îndelungată trebuie să îşi menţină caracteristicile funcţionale, dacă au fost respectate condiţiile de transport, manipulare, depozitare şi exploatare."

Daca alegeti sa cumparati o baterie(acumulator) de pe site-ul nostru, sunteti de acord ca bateriile noastre au o durata medie de folosinta de 12 luni, iar aceasta este un acord convenit intre parti. 

Lipsa de conformitate depistata la peste 6 luni de la achizitia produsului trebuie demonstrata ca a existat la momentul livrarii produseleor, printr-o expertiza , de catre cumparator. Din lege:

"Cap.V-Art 18. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate."

"Cap. II Art 14. (2) Stabilirea neconformităţii şi a gradului de gravitate a acesteia se face conform prevederilor standardelor naţionale SR ISO 3951/1998 şi ale altor acte normative referitoare la neconformităţi."

Atentie: ruperea sau deteriorarea sigiliului duce la pierderea garantiei! Daca primiti un produs fara sigiliu aveti obligatia sa anuntati in scris acest lucru la sesizari@laptop-direct.ro sau  printr-o scrisoare recomandata la adresa Str. Stiintei Nr.4 Ap.1 Timisoara,  in termen de 15 zile.

Orice produs returnat trebuie sa fie insotit de copie a facturii de achizitie si a certificatului de garantie. Responsabilitatea pastrarii facturii si a certificatului de garantie cade in sarcina cumparatorului.

In cazul improbabil in care ati primit produsul fara certificat de garantie sau factura aveti obligatia de a anunta lipsa acestora in scris la sesizari@laptop-direct.ro sau printr-o scrisoare recomandata la adresa Str. Stiintei Nr.4 Ap.1 Timisoara, in maximum 15 zile de la primirea produsului. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare si nu vom putea oferi la cerere aceste documente, ele fiind arhivate. 

Toate operatiunile de montare a componentelor trebuie efectuate intr-un service autorizat si de personal calificat. Ne rezervam dreptul de a solicita documente de la service-ul la care ati efectuat montajul.

Bateriile de laptop trebuie montate intr-un service specializat (regula identica cu cea de la bateriile auto) unde sa fie testata calitatea incarcarii. Aceasta verificare tehnica este obligatorie, testarea trebuie efectuata in maxim 5 de zile de la achizitie, ne efectuaarea testarii duce la pierderea garantiei . Daca nu doriti sa platiti suplimentar aceasta verificare puteti sa trimiteti laptopul la noi pentru o verificare gratuita. In cazul unei cereri de garantie ne rezervam dreptul de a solicita documentele doveditoare testarii (factura , certificat constatator).

Produsul trebuie sa fie in stare perfecta optica (fara stersaturi, zgarieturi, etc.) si sa fie respectate conditiile de transport.

Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru componentele sau produsele care in opinia specialistilor nostri , motivata in scris, prezinta defectiuni sau o functionare necorespunzatoare datorita:

  1. Manipulare si exploatare neglijenta (socuri mecanice si termice, grad ridicat de praf si umiditate, obiecte straine patrunse in interiorul echipamentului, etc.);
  2. Interventii neautorizate in interiorul echipamentelor sau nepastrarea intacta a sigiliilor si etichetelor;
  3. Alimentarea echipamentului la variatii de tensiune si frecventa in afara limitelor admise de producator;
  4. Defecte datorate utilizarii impreuna cu un alt echipament care nu functioneaza in parametri normali.
  5. Montarea pieselor de catre personal necalificat.

In cazul defectarii produselor achizitionate aflate in perioada de garantie termenul de solutionare este de 15 zile.

Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul de nefuncţionare al produsului, scurs de la data predării acestuia pentru reparare şi până la data repunerii în stare de funcţionare. Prelungirea termenului de garanţie se va comunica in scris consumatorului 

separator paragrafe

 

 

Retururi:

Va rugam sa ne anunati inainte sa returnati un produs. Laptop Direct suporta costul transportului doar daca podusele vor fi livrate prin firma de curierat indicata de consultantii Laptop Direct.

Pretul transportului de retur este 20 de lei si este suportat de :

1) Laptop Direct daca :

-produsul este defect

-produsul nu are caracteristicile tehnice specificate

-produsul a fost livrat gresit

 

2) Client daca : 

-produsul a fost comandat gresit

-clientul se foloseste de dreptul legal de retragere

-clientul doreste sa trimita printr-un curier preferat, altul decat cel indicat de consultatii Laptop Direct

-dupa testare am constatat ca produsul nu este defect,  are caractristicile tehnice corecte, nu a fost livrat gresit.

 

Toate retururile trebuie trimise fara ramburs. Banii vor fi virati intr-un cont dupa verificarea produsului returnat. Nu vom ridica coletele trimise cu plata ramburs.

Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

separator paragrafe

Promotii:

Unele promotii, cum ar fi "Transport gratuit" sau "Cumperi produsul si primesti cadou …" pot fi valabile  doar pentru comenzile plasate on-line.

Daca promotia este valabila doar pentru comenzile on-line, acest lucru va fi specificat vizibil, langa textul ofertei.

Daca doriti ajutor pentru plasarea unei comenzi on-line, nu ezitati sa ne sunati, iar operatorii nostri va vor ajuta in acest sens.

    Perioada promotiilor este :

       a) perioada fixa, marcata cu un cronometru, pentru promotiile care expira intr-un timp determinat.

       b) perioada nedeterminata, pentru promotiile care pot expira oricand, fara notificare in prealabil.

Daca doriti sa beneficiati de o promotie, actionati cat mai repde, numai asa va puteti asigura ca nu ratati  promotia.

Toate promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.  

separator paragrafe

     Alte clauze

Toate produsele sunt compatibile daca nu este specificat in mod explicit ca fiind originale.

Pozele au caracter informativ. Pot aparea diferente intre produs si pozele prezentate pe site.

Folosirea numelui de brand este doar pentru identificarea produsului.

Ne straduim ca toate informatiile prezente sa fie corecte,complete si actualizate, totusi...

Produsele puse la vanzare pe site-ul laptop-direct.ro pot fi furnizate direct de partenerii agreati.

Laptop Direct nu poate garanta si nu isi asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, neintrerupte si fara erori.Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot contine inadvertente si pot fi schimbate fara o notificare prealabila.

separator paragrafe

Comentariile 

Comentariile se aproba automat. Ulterior sunt evaluate de un operator daca pot ramane sau nu.

Peste 99% dintre comentarii raman aprobate .Totusi comentariul dvs. poate sa nu apara din doua motive:

1) eroare tehnica (server/conexiune/browser etc) 

2) a fost sters ulterior postarii

Cateva dintre motivele pentru care ar fi putut fi sters ulterior:

- limbaj licentios/ jignitor 

- greseli grave de ortografie sau exprimare (caz in care clientii nostri nu ar intelege mesajul)

- sugereaza o solutie tehnica gresita, care poate induce in eroare clientii

- nu contine doar opinii despre calitatea serviciilor/produselor noastre, mai exact:

                   -contine referiri la concurentii nostri 

                   -contine referiri la pretul produsul ( ex: “scump mai bine nu cumpar!”, “prea ieftin, precis e ceva defect”)

                   -contine referiri la situatii care nu sunt de interes clientilor nostrii (off topic).

-contine reclamatii referitoare la un produs fara a incerca rezolvarea problemei in prealabil cu noi.

-folosirea literelor mari (echivalentul "strigatului" in lumea virtuala)

Fireste,  fiind implicata partea umana pot aparea greseli. Daca ati postat un comentariu si considerati ca v-a fost sters pe nedrept va rugam sa ne contactati la adresa reclamatii@laptop-direct.ro

separator paragrafe

Sugestii si reclamatii

Sugestiile sau reclamatiile in legatura cu calitatea serviciilor sau a produselor se pot aduce la:
reclamatii@laptop-direct.ro sau la telefonul 0733 15 22 32

Va asiguram ca vom raspunde la toate sugestiile sau reclamatiile dumneavoastra!

separator paragrafe

Despagubiri

In cazul in care conisderati ca o piesa achizitionata de la noi a produs defecte trebuie sa adresati in scris la despagubiri@laptop-direct.ro sau prin posta la sediul nostru social, in termen de 5 zile o cerere de despagubire care sa aiba atasata o expertiza tehnica prin care sa se demonstreze acest lucru si valoarea prejudiciului.

Despagubirile în cazul nerespectării nivelurilor de calitate convenite şi a celorlalte clauze contractuale vor fi solutionate in termenul legal.

 

separator paragrafe

Politica de confidentialitate si protejarea datelor

Sc Laptop Direct Srl este inregistrata in "Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal" cu numarul 28308.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice S.C. Laptop Direct S.R.L. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

 

Datele obtinute de catre Laptop Direct S.R.L. vor fi stocate in baze de date iar societatea va lua toate masurile pentru protectia lor impotriva distrugerilor accidentale sau ilegale.

 

Scopul colectarii datelor este: informarea clientilor privind evolutia si starea comenzii, informarea utilizatorilor privind situatia contului de pe Laptop-Direct.ro, evaluarea produselor si serviciilor oferite, pentru reclama, marketing si publicitate, statistica.

 

Astfel, Laptop-Direct.ro poate notifica utilizatorii privind starea comenzi, ofertele curente si poate trimite felicitari, cupoane sau alte oferte speciale. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa de e-mail pe site-ul Laptop-Direct.ro poate solicita stergerea acesteia din baza noastra de date.  De asemenea, daca utilizatorii nu mai doresc sa primeasca newsletterul laptop-direct, se pot dezabona.


Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali. Pentru executarea contractului, societatea va transmite datele cu caracter personal culese de la clienti catre firma de curierat care va livra produsele

 
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, de opozitie la prelucrarea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa sa solicitati stergerea datelor personale care va privesc. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa: Str. Stiintei, nr. 4, sc B, Ap.1, Timisoara, 300472, Timis.