Suntem aici pentru tine!
Echipa noastra este prietenoasa si la dispozitia ta.
Mai jos ai cele mai frecvente intrebari.
Ne-ar placea sa vorbim!
 
Cum gasesc piesa dorita?

Introdu componenta si modelul de laptop in casuta de mai jos
INDICIU: modelul se gaseste pe spatele laptop-ului sau sub baterie

 

Daca totusi nu gasesti produsul de care ai nevoie sau nu esti sigur de compatibilitate click aici

In ce stadiu se afla comanda mea?
  Majoritatea coletelor se livreaza in 1-2 zile lucratoare in orase si in 3-5 zile in alte localitati (sate, comune, localitati izolate).
  In momentul in care coletul a plecat de la noi ti-am trimis un mail cu detaliile de livrare: awb, numerele de telefon ale curierului.
Poti sa localizezi din acel mail unde se afla mai exact coletul in timp real apasand pe butonul “Urmareste comanda”.
Daca nu ai primit acel email sau comanda intarzie peste 3 zile fata de termenul de mai sus, te rugam sa ne contactezi, in formularul alaturat.
Cum anulez sau modific o comanda?
Pentru a modifica comanda sau daca doresti sa o anulezi, trimite-ne un mesaj in formularul alaturat.
Am o problema cu produsul comandat. Cum rezolv?
Ai intampinat probleme cu utilizarea sau montarea unei componente achizitionate? Nu te ingrijora, o rezolvam.
Completeaza formularul facand click aici cu detaliile problemei si de restul ne ocupam noi. PS.: Daca ne trimiti si cateva poze e perfect!
Cum returnez sau schimb un produs?
Returul sau schimbul este la fel de simplu ca si cumpararea. Nu iti fa probleme, totul se va rezolva rapid si bine!
Daca vrei sa returnezi un produs te rugam sa urmezi pasi de mai jos:
1. Completeaza formularul de retur click aici
2. In functie de produsul returnat, iti transmitem adresa unde trebuie sa il returnezi.
3. Cheama un curier, ai grija sa impachetezi produsul cat mai bine daca nu ai pastrat ambalajul original.
5. O data produsul ajuns la noi, se returneaza banii sau se schimba produsul. Intreg procesul dureaza aproximativ 5-12 zile lucratoare.

Citeste mai departe toate conditiile generale.

In cat timp se rezolva problema?
Termenul maxim de remediere a defectului reclamat, ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service. Totusi noi facem toate eforturile ca schimbarea produsului sau returnarea banilor sa nu dureze mai mult de 7 zile!
Ai orice alta intrebare?
Suntem bucurosi sa te ajutam. Completeaza formularul alaturat si iti vom raspunde in cel mai scurt timp!
De asemenea poti verifica mai multe aici

Daca ai orice intrebare poti sa o adresezi direct departamentelor de mai jos:

 

contact@laptop-direct.ro      pentru orice intrebare

vanzari@laptop-direct.ro      daca doresti sa cumperi un produs 

sesizari@laptop-direct.ro      daca ai probleme cu un produs cumparat de la noi

reclamatii@laptop-direct.ro  daca ai contactat departamentele de mai sus dar nu ai primit un raspuns in 24h sau nu ai primit un raspuns satisfacator

 

 

Formular contact
 

Pentru intrebari, nelamuriri, propuneri, reclamatii, etc...

* campuri obligatorii

-->