Pagina cautata a fost mutata
Informatii detaliate despre procesul de comanda si serviciile pre/post vanzare oferite de Laptop-direct.ro gasiti in sectiunea conditii generale

10.10.2025

-

Mihaela - Laptop Direct | 26.10.2025
Bună ziua, Așa cum v-au explicat și colegii noștri pe e-mail, tastaturile iluminate au o mufă separată pentru alimentarea sistemului de iluminare. Dacă placa de bază a laptopului dumneavoastră nu dispune de această mufă dedicată, iluminarea nu va funcționa, chiar dacă tastatura este una iluminată.Ne dorim ca toate clarificările să va fie utile și rămânem disponibili pentru orice alte detalii tehnice. O zi frumoasă!
07.04.2025

-

Adina - Laptop Direct | 14.04.2025
Ne bucurăm că am putut fi de ajutor și vă așteptăm cu drag și pe viitor!
05.02.2025

-

Adina - Laptop Direct | 05.02.2025
Multumim pentru apreciere!
20.08.2024

30.07.2024

28.05.2024

-

Gabriel - Laptop Direct | 29.05.2024
Multumim mult!
24.05.2024

-

Gabriel - Laptop Direct | 25.05.2024
Buna ziua, puteti va rog sa trimiteti un mail la sesizari@laptop-direct.ro in care sa treceti date mai de identificare a comenzii si incercam sa rezolvam chiar daca are garantia expirata. Multumim!
22.04.2024

05.03.2024

05.03.2024
