Pareri
Radu Coriu
13-Septembrie-2016 23:11 Revin dupa 3 luni de folosire. Incarcatorul deja nu mai functioneaza.
Am vorbit deja sa-l trimit la garantie.
Dezamagitor, tinand cont ca ar trebui sa fie un produs original si de calitate, tinand cont ca e Dell. Din pacate nu este asa.
Cu aceasta ocazie m-am uitat si pe review-urile de pe Amazon si sunt foarte multe plangeri cu privire la acest incarcator care functioneaza doar cateva luni.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
14-Septembrie-2016 14:22
RE: Va multumim pentru recenzie. Este posibil ca acest incarcator sa fie cu probleme din faza de proiect. Ce puteti incerca pentru a reduce probabilitatea de a se strica iarasi este sa: 1) verificati si sa reduceti consumul laptop-ului (curatati ventilatoarele, schimbati bateria, folositi laptopul intr-un mediu racoros, reinstlati sistemul de operare etc.) 2) folostiti un dispozitiv de tip UPS cu protectie la variatii mari de curent.3) cumparati un incarcator de putere mai mare 150W sa zicem. Va salut! |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
15-Septembrie-2016 12:39
RE: Da... Atunci ramane varianta ca aceste incarcatoare au o problema tehnica din fabrica sau cea ca aveti fluctuatii mari de curent. Indiferent, de motiv il asteptam la noi si cu siguranta va vom rezolva problema. Imi cer scuze pentru neplaceri.Va salut! |
|||
Cora Socolov
09-Septembrie-2016 10:44 Am fost multumita de cum au decurs lucrurile de cand am dat comanda pana am primit-o.
|
|||
Daniel Margarit
23-August-2016 19:23 Am primit o baterie defecta. Nu se incarca deloc, si nu avea curent deloc in ea. Am trimis-o inapoi, pe banii mei, desi nu era vina mea si am solicitat sa mi se returneze banii. Mi s-a spus la la 15 zile dupa ce va fi primit coletul cu bateria retur. Nu este vina mea ca bateria nu mergea. De ce sa suport eu costurile? De ce dupa doua saptamani sa primesc banii si nu imediat a doua zi dupa ce este primit coletul?
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
23-August-2016 19:23
RE: Buna ziua. Ne pare rau ca bateria nu v-a functionat. In mod normal nu trebuia sa achitati transportul de retur (doar daca ati ales sa trimiteti cu un alt curier decat cel indicat). Daca ati fost pe nedrept rugat sa achitati transportul de retur va vom returna si acea suma de bani. Momentan nu vad in sistem nici o cerere de retur pe numele dvs. ca sa vad mai exact detaliile. In orice caz ma voi interesa personal de caz si va voi tine la curent. In legatura cu returul banilor, in mod legal dureaza 15 zile pentru ca coletul trebuie sa ajunga la noi sa il verificam si sa va transferam banii in cont. Totusi la noi in mod normal nu dureaza mai mult de 3-4 zile lucratoare. |
|||
Florin Niculescu
16-August-2016 11:03 produsul nu este o piesa originala exact ca in imaginea de pe pagina web si nu voi recomanda, deoarece piesele compatibile nu sunt utile
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
16-August-2016 11:03
RE: Ne pare rau ca ati primit un produs de care nu sunteti 100% multumit. Desi facem pozele direct la produse in depozitul nostru uneori mai apar mici diferente intre poza si produsul real. Va propun fie sa returnati produsul fie va pot trimtie un cod de reducere de 10% pentru urmatoarea comanda. |
|||
Andrei Pandaciu
12-August-2016 15:33 |
|||
Viorel Stancu
12-August-2016 15:33 |
|||
Victor Pantea
09-August-2016 16:15 |
|||
Schiopu Ionut
05-Iulie-2016 18:33 Curierul a intarziat cu comanda mea, am sunat la dvs. si mi s-a spus nonsalant ca daca o vreau sa astept curierul daca nu sa comand din alta parte ... halal atitudine profesionista
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
05-Iulie-2016 17:33
RE: Ne cerem scuze pentru intarziere si va intelegem perfect nemultumirea. Desi coletele pleaca de la noi in aceeasi zi din diferite motive curierii livreaza doar in proportie de 95% coletele in ziua urmatoare. Facem presiuni constante asupra lor pentru o livrari rapide si atitudine profestionista fata de clienti. De asemenea vom investiga si in partea noastra de relatii cu clientii. Va multumim pentru feed-back si va mai asteptam pe la noi! |
|||
Mirela Nicolae
24-Iunie-2016 17:00 Avand in vedere ca astazi suntem in data de 23 si eu
am făcut comanda pe data de 15 si mie inca nu mi.a
ajuns comanda, voi ce nota credeți ca ati merita?
|
|||
Ioan Lazar
23-Iunie-2016 16:34 Au trecut 6 zile de la livrare si inca nu am intrat in posesia pachetului!
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
23-Iunie-2016 15:34
RE: Imi cer scuze pentru intarziere. Coletul a plecat de la noi in aceeasi zi in care l-ati comandat. O sa verificam ce s-a intamplat si revenim. Pe viitor am rugamintea sa nu mai asteptati atat de mult. Daca vedeti ca nu ajunge a doua zi, va rog sa ne sunati ca sa verificam ce se intampla. Multumim pentru intelegere. |
|||