Pareri
|
Calin Martian
10-Octombrie-2014 16:54
|
|||
|
BURNAR NICUSOR
10-Octombrie-2014 16:54
|
|||
|
Keith Price
10-Octombrie-2014 16:54
Received my order the next day and it works great!
|
|||
|
IULIAN CRISAN
10-Octombrie-2014 16:54
|
|||
|
Meda Ortansa Vasile
10-Octombrie-2014 16:51
Produsul are o calitate indoielnica , mult inferioara pentru un produs marcat Sony Vaio care este un brand de renume in ceea ce priveste calitatea . Cablul este deja deteriorat in zona mufei unde i se vad firele din interior iar cele doua componente ale incarcatorului nu raman cuplate , mufa de legatura ( sau cum s-o numi ) iesind foarte usor din incarcator - a facut chiar o mica flama . Doresc sa mi se inlocuiasca produsul . Admit deocamdata ca poate am avut ghinion si s-a nimerit tocami la mine acel produs 1 la 10.000 pe care il scoate Sony Vaio rebut . Astept semn legat de inlocuire : meda.vasile@gmail.com Client Vasile Meda
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
10-Octombrie-2014 16:51
RE: Toti producatori mai sau mici au si rebuturi, diferenta este intradevar data de procentul de produse defecte. Pana acum nu am avut nici unul in garantie, probabil ca ati avut ghinion. Nu va faceti probleme nu veti ramane cu un produs de care nu sunteti multumit.Veti fi contactat astazi pentru a aranja un schimb. |
|||
|
Florin Zaharia
10-Octombrie-2014 16:48
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
10-Octombrie-2014 16:48
RE: Ne pare rau pentru situatia aparuta. Dosarul de dauna este inca deschis la firma de curierat, de indata ce avem un raspuns va vom comunica ce putem face mai departe. Rugam pe aceasta cale toti clientii nostri sa verifice coletul inainte de a semna ca este intact, doar astfel putem evita acest gen de probleme. |
|||
|
Ileana Barba
09-Octombrie-2014 22:14
|
|||
|
Ileana Barba
09-Octombrie-2014 22:14
Produsul este conform asteptarilor iar livrarea a fost facuta cu promptitudine
|
|||
|
Constantin Stefanescu
09-Octombrie-2014 20:29
|
|||
|
Samuel Tiprigan
09-Octombrie-2014 20:29
|
|||


