Pareri

Mircea Stan
05-Decembrie-2016 17:21
1 stea
Am comandat pe 29.11si am primit produsul in 5.12. Ar fi trebuit sa fiu fericit ?

Incarcator Laptop Dell LA65NS0-00 65W original

Raspuns parere #30048
Gabriel - Laptop Direct | 05-Decembrie-2016 17:23
RE: Ne cerem scuze pentru intarziere. Desi coletul a plecat de la noi in aceeasi zi au fost probleme cauzate de black friday la toti curierii iar Fan merge in general bine in Bucuresti. Va multum pentru inelegere.
Alexandru Ionut Merlusca
29-Noiembrie-2016 14:11
1 stea
Din simplu fapt ca am achizitionat un produs ce s a stricat dupa mai putin de o saptamana de la achizitionarea lui

Incarcator Laptop Acer 19V 4.74A 90W original

Raspuns parere #29890
Gabriel - Laptop Direct | 29-Noiembrie-2016 14:11
RE: Din pacate uneori aparatura electronica se strica, nu avem nici un control asupra acestui lucru, mai ales ca ati cumparat un incarcator original care ar trebui sa aiba o calitate superioara. Ce putem sa facem, este sa va rezolvam rapid si bine problema, lucru care sunt convins ca se va intampla. Vad in sistem ca aveti o cerere de retur, va rog sa reveniti dupa ce se rezolva cu impresii despre intreg procesul de schimb. Va multumesc anticipat si astept vesti de la dvs. O zi buna!
Marius Catalin Ionescu
02-Noiembrie-2016 13:55
1 stea
Am comandat o tastatura pentru laptop Asus A52J. Am primit-o insa NEUTILIZABILA SI DIFERITA DE CEA PREZENTATA PE SITE. Am contactat firma vanzatoare si mi s-a spus ca va fi inlocuita, ca nu au decat ceea ce mi-au trimis (chiar daca pe site era altceva prezentat - ce conteaza ca se induce in eroare clientul) si daca nu-mi convine sa-mi iau banii inapoi, dar in termen de 15 zile lucratoare de la data refuzului. Pus in fata acestei situatii am acceptat sa primesc a doua tastatura. Nu este prima data cand primesc sau trimit un colet. FIRMELE SERIOASE STIU CA PE TIMPUL TRANSPORTULUI COLETELE SE POT AVARIA SI AMBALEAZA OBIECTUL IN MOD CORESPUNZATOR (NU INTR-O SIMPLA CUTIE DE CARTON) in scopul satisfacerii clientului si a evitarii pierderii de timp si a enervarii acestuia. IN CONCLUZIE LIPSA TOTALA DE PROFESIONALISM. NU RECOMAND ACEASTA FIRMA.

Tastatura Laptop Asus A52J

Raspuns parere #29285
Gabriel - Laptop Direct | 03-Noiembrie-2016 11:39
RE: In primul rand vreau sa va multumesc pentru mesaj. Din cate am inteles este ca ai primit un produs in prima faza deteriorat care vi s-a schimbat in ziua urmatoare dar ca produsul nu este identic cu cel de pe site. Spuneti-mi va rog ce diferenta este intre produsul prezentat pe site si ce ati primit pentru a verifica si eventual remedia discrepanta. Nu in ultimul rand, sa stiti ca puteti inca sa solicitiati banii inapoi in cazul in care nu sunteti mutumit de tastatura. In legatura cu ambalajul, acesta a fost ales ca un optim intre cost si robustete, am putea sa le trimitem in cutie de lemn dar economic nu este fezabil pentru ca un numar relativ mic de colete ajung deterioarate la clienti, undeva sub 0.1%. Oricum coletele care ajung deteriorate ajung asa pentru ca sunt "calcate in picioare" si indiferent cum le-am ambala rezultatul ar fi acelasi. In urma incidentului neplacut am decis sa va oferim un voucher pe care il veti primi pe mail si il veti putea folosi la o comanda viitoare. Va multumesc pentru intelegere si va doresc o zi buna!
Iulica Neculae
01-Noiembrie-2016 16:18
1 stea
LIPSA DE OPERATIVITATE IN ONORAREA COMENZII. MAI PRECIS LIPSA STOC. 0 - DELOC PROBABIL.

Baterie Laptop IBM Lenovo ThinkPad X60

Raspuns parere #29213
Gabriel - Laptop Direct | 01-Noiembrie-2016 16:18
RE: Din cate vad pe awb produsul v-a fost livrat acum cateva zile... Am incurcat noi ceva?
Razvan Voncu
30-Octombrie-2016 21:13
1 stea
Bateria de laptop a sosit cu unul dintre cele două picioruşe de fixare rupt. Nu de la transport, care a fost perfect ambalat şi transportat. A fost ambalată cu picioruşul rupt, în bătaie de joc,. Dacă nu mi-ar fi fost scârbă de tot ce presupune returnarea unui produs şi recuperarea banilor, vi l-aş fi trimis înapoi. Deocamdată, bateria stă la !ocul ei şi într-un singur picior, dar, dacă nu va rezista, următoarea baterie nu va fi comandată de la firma dumneavoastră. Înghit greu bătaia de joc.

Baterie Laptop Asus Eee Pc 1015BX

Raspuns parere #29207
Gabriel - Laptop Direct | 30-Octombrie-2016 21:13
RE: Imi cer scuze ca bateria nu a ajuns in stare buna la dvs. si va asigur ca daca am fi observat problema cu sgiuranta nu v-am fi livrat-o asa. Sa stiti ca la noi procesul de schimb este foarte facil si nu dureaza mai mult de 2-3 zile, deci daca bateria nu sta bine puteti sa solicitati un schimb. Daca totusi sta bine si are si autonomie satisfacatoare atunci va recomand sa o pastrati iar eu va poti trimite un voucher in valoare de 50 de lei pe care il veti putea folosi la o comanda viitoare. Va multumesc pentru intelegere si astept un raspuns de la dvs.!
Silviu Istrate
30-Octombrie-2016 20:59
1 stea
Îl folosesc pentru un magazin

Tastatura Laptop IBM Lenovo IdeaPad Z570

Raspuns parere #29206
Gabriel - Laptop Direct | 30-Octombrie-2016 20:59
RE: Ati intamplinat probleme cu tastatura? Va pot ajuta cu ceva?
Firuța VĂtĂmĂnescu
26-Octombrie-2016 11:58
1 stea
Cablu de alimentare de 220 la redresor se încinge ,scoate fum și riscăm să ia foc. Sunt dezamăgită

Incarcator Laptop Toshiba PA2521E-2AC3 90W

Raspuns parere #29119
Gabriel - Laptop Direct | 26-Octombrie-2016 11:58
RE: Imi pare rau ca ati intampinat probleme cu incarcatorul si va recomand ca din acest moment sa nu-l mai utilizati. Nu este normal ca acesta sa se supraincalzeasca. O sa rog colega care s-a ocupat de comanda dvs. sa va sune cat mai repde. Va multumesc pentru intelegere! 
Dobrita Ana-Maria
13-Octombrie-2016 14:01
1 stea
Am comandat ceva si am primit altceva!!!!

Tastatura Laptop Toshiba Satellite C855D cu rama

Raspuns parere #29033
Gabriel - Laptop Direct | 13-Octombrie-2016 14:01
RE: Imi pare rau pentru incurcatura. Am rugat-o pe colega care se ocupa de comanda dvs. sa va contacteze. Nu va faceti probleme, nu veti ramane cu un produs de care nu sunteti 100% multumita!
Mihai Dumitrescu
27-Septembrie-2016 16:39
1 stea
Dupa plasarea comenzii nu am fost contactat telefonic pentru confirmarea comenzii , nu am stiut daca mi se va livra si nu am stiut nimic de starea comenzii.

Baterie Laptop Acer Aspire 5755G 9 celule

Raspuns parere #28928
Gabriel - Laptop Direct | 27-Septembrie-2016 16:39
RE: Am verificat si din cate vad in sistem dvs. ati optat sa nu fiti contactat telefonic. Se par ca nu este suficient de bine evidentiat acest lucru. O sa incercam sa modificam acest lucru. Multuim pentru mesaj si va mai astepteam pe la noi!
Ionut Dan
23-Septembrie-2016 14:52
1 stea
Raspuns parere #28874
Gabriel - Laptop Direct | 23-Septembrie-2016 14:52
RE: Ati intampinat probleme cu produsul? Va pot ajut cu ceva? Va intreb pentru ca nu vad nimic notat in sistem ca si observatie la comanda dvs. Multumesc pentru intelegere!