Pareri

Cristian Nan
24-Iulie-2017 14:57
1 stea
Nu am primit produsul solicitat. Eu am comandat DISPLAY LAPTOP LP156WH3(TL)(S1) si am primit DISPLAY LAPTOP LP156WHB(TL)(A1) desi am sesizat diferenta persoanei de contact.

Display Laptop LP156WH3(TL)(S1) 15.6 inch

Raspuns parere #31589
Gabriel - Laptop Direct | 24-Iulie-2017 14:57
RE: Ne cerem scuze pentru incurcatura. Din cate vad in sistem vad ca ati trimis inapoi display-ul de si ca banii v-au fost returnati. Daca va mai putem ajuta cu ceva va rog sa ne contactati. Va multumesc pentru intelegere!
Daniel Maraffka
11-Iulie-2017 11:11
1 stea
Total dezamagit. Nu recomand. Feriti-va de astfel de tepe. Am comandat un incarcator original de Accer D270-26Crr si am primit o replica de genul Chicony "tip Acer". Normal ca l-am refuzat cerand explicatii. Ce sa vezi, reprezentanta Adelina Maran care are numarul de telefon (singurul) afisat pentru a raspunde la intrebari suplimentare (dupa cum scrie in reclama) este total indiferenta si dezinteresata de inconvenientul produs pasandu-ma la serviciul de sesizari care bineinteles ca nu are linie telefonica directa. Returul deasemenea este greoi urmand sa trimit produsul prin Fan sau Nemo Curier, altfel platesc transportul. Este clar ca acest produs nu exista in stoc dar il mentin pe site mizand pe neatentia cumparatorului care neavand ce face este de multe ori obligat sa inghita astfel de "tepe"

Incarcator Laptop Acer Aspire One D270 original

Raspuns parere #31516
Gabriel - Laptop Direct | 11-Iulie-2017 11:11
RE: Buna ziua, si va multumim pentru mesaj. Imi pare rau ca ati intampinat probleme cu un produs cumparat de la noi. Va inteleg perfect ingrijorarea. Permiteti-mi sa va raspund. Faptul ca ati primit un incarcator Chicony nu Acer este o greseala pe care ne-o asumam. Nu este intentia noastra sa dam "tepe" dar cateodata mai gresim. In cazul de fata greseala este ca in momentul in care am primit marfa cine a preluat-o nu a realizat ca nu sunt inscriptionate cu Acer si nu a transmis mai departe departamentul raspunzator ca sa anunam clientii. Dvs. sunteti primul client care a reclamat acest lucru. In mod normal ele vin inscriptionate cu Acer dar acest lot nu a venit. Pentru ca este prea complicat sa schimbam peste 20.000 de produse pe site si pentru ca este o problema termporara(cateva zile), am hotarat sa anuntam clientii ca este un incarcator Chicony inainte sa il livram, nu sa modificam site-ul. Chicony este oricum producatorul oficial de incarcatoare pentru Acer (Acer nu produce incarcatoare, de fapt nu produce nimic din componenta laptopului). In legatura cu returul vreau sa va asigur ca nu este nici o problema in returnara banilor si nu veti pierde nici un leu, dar trebuie sa returnati prin curierul nostru pentru ca doar cu ei avem contract si deci un pret mai mic. Va multumesc pentru intelegere.
Leo Denuta
26-Iunie-2017 16:36
1 stea
Am comandat un încărcător cu mufa mare cum era in poza si am primit cu mufa mica

Incarcator Laptop Ultrabook Hp Envy 19.5V 3.33A mufa 4.8 x 1.7 mm

Raspuns parere #31463
Gabriel - Laptop Direct | 26-Iunie-2017 16:36
RE: Buna ziua! Ne cerem scuze pentru incrucatura. Nu va faceti probleme, nu veti ramane cu un produs de care nu va puteti folosi. Va rog sa ne sunati sau sa ne trimiteti un mail la sesizari@laptop-direct.ro si cu siguranta vom gasi o rezolvare. Va multumesc pentru intelegere.
Ivanof Teodor
12-Iunie-2017 13:32
1 stea
Sub nici o forma tastatura din imagini nu corespunde cu cea primita , prinderile nu se potrivesc asa cum ar trebui sa o faca cele de la tastatura din imagine si din punct de vedere funcional, tastatura este egala cu 0. Pe scurt, o "chinezarie" de ultima speta care nu are nici macar cea mai mica tangenta cu ce ar fi trebuit sa primesc .

Tastatura Laptop Hp EliteBook 8540P

Raspuns parere #31405
Gabriel - Laptop Direct | 12-Iunie-2017 15:04
RE: Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia aparuta si va asigur ca nu veti ramane cu un produs de care nu sunteti 100% multumit. Este posibil o problema de compatibilitate. Va rog sa o returnati si o sa va restituim integral banii. Va multumesc pentru intelegere!
Andrei Frasina
18-Martie-2017 11:13
1 stea
Tastatura a fost ambalata sumar, cutia folosita a fost mult mai mare decât produsul, fapt ce a rezultat în deteriorarea produsului pe drum. Magazinul nu a fost de acord sa îmi schimbe produsul spunând ca am nevoie de un proces verbal de constatare de la curier. Acest lucru nu l-am putut obține deoarece după ce am plătit produsul curierul a plecat invocând ca nu am livrare cu verificare. Am rămas cu un produs deteriorat de aproximativ 200 lei.

Tastatura Laptop Toshiba Portege Z930 iluminata

Raspuns parere #30968
Gabriel - Laptop Direct | 18-Martie-2017 11:13
RE: Ne cerem scuze ca produsul a ajuns deteriorat la dvs. Nu va faceti probleme, vom rezolva aceasta situatie cat mai rapid posibil si fara costuri suplimentare pentru dvs. Rugamintea sa incercati sa rechemati curierul si sa intocmiti un proces verbal ne-ar fi ajutat pe noi in rezolvarea cu firma de curierat. I-am transmis colegei care se ocupa de comanda ca nu ati reuisit sa obtineti procesul verbal si sa va contacteze luni. In cazul in care nu se rezolva satisfacator va rog sa reveniti aici sau pe sesizari@laptop-direct.ro. Va salut!
Chiriac Cristi
17-Februarie-2017 17:22
1 stea
Ce-am patit eu: - am comandat, a sosit rapid, am montat-o in laptop, surpriza laptop-ul nu a pornit.Am zis ca eee, e descarcata.Am pus-o la incarcat 2 zile si 2 nopti, rezultat, nimic nici macar 1 %.Am contactat vanzatorul si mi-a fost trimisa alta baterie, taxa de urgenta 20 lei. Pe scurt , aceeasi poveste, 2 zile de incarcare si nimic.Total 5 zile de drivere , si sisteme de operare, draci-laci si nervi, fara rost.Am returnat produsul si acum astept banii, 15 zile . Solutia : am comandat din alta parte, a sosit, am montat, am deschis laptop-ul, bateria 59% incarcata , am conectat incarcatoru si gata, totul ok.

Baterie Laptop IBM Lenovo IdeaPad G560 9 celule

Raspuns parere #30776
Gabriel - Laptop Direct | 17-Februarie-2017 17:22
RE: Ne cerem scuze pentru neplacere. Din pacate cred ca a fost o problema de compatibilitate  (am testat bateriile intoarse de la dvs. si la noi functioneaza). V-am trimis un voucher pe mail pentru a ne revansa. Va multumesc pentru ingelegere!
Titiriga Iulian
20-Ianuarie-2017 11:13
1 stea
CONTRA - comanda venita cu intarziere (nu deranja ca a fost exact cand era ninsoarea in floare) doar ca asa ceva din istoric comanda 2017-01-11 03:19:22 SIBIU Expediere reprogramata pentru urmatorul transport : Plecare programata 13.01.2017 03:18 2017-01-11 17:12:32 TIMISOARA Scanat de intrare in stoc 2017-01-11 17:32:11 TIMISOARA DF Iesire din depozit catre tranzit 2017-01-12 04:21:26 SIBIU Intrat in depozit din cursa de tranzit 2017-01-12 04:21:26 SIBIU 2017-01-13 13:33:05 PITESTI Livrat la destinatar (confirmat) Sibiu la Timisoara, Timisoara la Sibiu si dupa aceea livrata, ce sa zic; - cutia era sigilata (scoci), doar ca inauntru ca la Kinder: punga rupta (ca sa poata sa scoata bateria binenteles - nu putea desprinde scociul cu grija daca tot intentiona sa o foloseasca) si bateria zgariata in zone fixare locas (adica urme de demontare / montare multiple de avea atatea zgarieturi) "PRO" nu am avut inca sansa sa testez bateria (era de backup) asa ca poate o merge OK sau nu.

Baterie Laptop Hp 628668-001

Raspuns parere #30541
Gabriel - Laptop Direct | 20-Ianuarie-2017 11:13
RE: Ne cerem scuze pentru problema. Va rog sa reveniti daca doriti sa o schimbam. Va multumesc pentru intelegere!
Cristinel Bolborea
29-Decembrie-2016 11:49
1 stea
ati mintit ca ajunge a doua zi, m-ati facut sa astept degeaba,iar cand v-am sunat sa va interesati de colet ati spus ca nu e treaba voastra,ca si cand banii nu i-ati fi luat voi

Baterie Laptop Hp Compaq DV6-1270EQ 12 celule

Raspuns parere #30398
Gabriel - Laptop Direct | 29-Decembrie-2016 11:49
RE: In primul rand vreau sa va multumesc pentru mesaj. Din pacate cu toti curierii cu care lucram am avut  probleme in fiecare an in luna decembre, pentru ca este luna cadourilor si este aglomerat si de coletele restante din black-friday. Am avut discutii cu reprezentatntii in fiecare an, ei incearca sa suplimenteze personalul dar este greu sa gaseasca persoane dispuse sa lucreze doar o luna/doua pe an. Ne cerem scuze pentru intarziere si va mai asteptam pe la noi!
Cristian Mare
20-Decembrie-2016 14:48
1 stea
Tastatura nu funcționează. La cea veche de pe laptop nu funcționa tastele A, P si Delete, iar la cea "noua" Q,W, E, R, U, I, O, P , 4, 3

Tastatura Laptop Dell Inspiron 1720 Argintie

Raspuns parere #30321
Gabriel - Laptop Direct | 20-Decembrie-2016 14:48
RE: Ne cerem scuze pentru problema. Am vazut ca aveti in sistem o cerere de schimb care sunt convins ca se va rezolva satisfacator. In cazul improbabil in care nu se rezolva satisfacator va rog sa reveniti si ma voi ocupa personal. Va multumesc pentru intelegere!
Cosmin
15-Decembrie-2016 21:17
1 stea
Tastatura avea cateva detalii deranjante: 1) In coltul din dreapta sus, langa tasta END tastatura era indoita, a trebuit sa o indrept manual cu un patent (altfel imi ramanea agatata la montarea tastaturei). 2) In coltul din dreapta sus, deasupra tastei END, plasticul era de asemenea rupt. Nu a trebuit sa-l mai lipesc deoarece era fix in buza si nu avea unde sa se deplaseze 3) Sunt diferite urme pe tastatura, semne de uzura sau mici zgarieturi. Toate astea in conditiile in care ma asteptam sa fie noua, impecabila. Singurul lucru care ma face sa nu returnez produsul, este timpul si necesitatea de tastatura. NU Recomand!

Tastatura Laptop Dell Inspiron 15-3537

Raspuns parere #30247
Gabriel - Laptop Direct | 15-Decembrie-2016 21:27
RE: Ne cerem scuze pentru neplacere. Defectiunile probabil au aparut la transport. De urmele de uzura nu stiu ce sa va spun, am verificat in dulap si toate tastaturile pe care le avem sunt noi. Va putem trimite alta tastatura cu colet la schimb pt ca dvs. nu ramaneti fara tastatura doar cat dureaza un montaj/demontaj. Daca doriti sa facem schimb, va rog sa contactati reprezentantul dvs. de vanzari, cu siguranta se va rezolva. Va recomand sa nu pastrati tastatura daca nu sunteti perfect multumit de ea. Va salut!