Pareri
Andrei Oprica
19-Iulie-2018 12:01 Total nemultumit deoarece am comandat o tastatura de laptop , dupa ce am asteptat 2 saptamani in sfarsit a venit , tastatura nu era cea pe care o comandasem , retur , am primit doar jumatate din bani , s-a produs o incurcatura , aseapta sa primesti banii ,trimite e-mailuri , contact telefonic nu exista , dupa vreo trei saptamani problema rezolvata, in total vreo 5 saptamani.
|
|||
Vacariu Rodica
24-Aprilie-2018 16:27 produsul nu este compatibil pentru laptop-ul Lenovo G580. Sper sa il pot returna
|
|||
Padeanu Valentin
16-Aprilie-2018 11:05 Desi tastatura este pentru Lenovo g505.....ea nu este fizic g505....dar functioneaza !!!
|
|||
Andrei
18-Martie-2018 20:38 Foarte dezamagit, dupa 1 an si jumatate bateria a cedat. Spune ca e incarcata 100% dar laptopul nu porneste. Am bagat bateria veche si porneste.
|
|||
Mircea Spiridon
20-Februarie-2018 11:02 Pacaleala!Am comandat tastatura de packard bell si mi-au trimis una care nu are piulitele de fixare basca nici tastatura de sus nu corespunde!Daca nu vreti surprize asemanatoare nu apelati la ei!Adresa pentru reclamatii este nula,la telefoane nu raspunde nimeni!Smenari din Ardeal unde credeam ca toti sunt seriosi!Ca sa nu mai spun si ce preturi au !Regret ca am apelat la ei !Si-atit cu ei !
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
20-Februarie-2018 11:02
RE: Bun ziua, Imi pare rau ca aveti probeleme cu un prods cumparat de la noi dar va asigur ca nu se pune porblema sa ramaneti "pacalit". Am transmis mesajul dvs. colegilor care se ocupa de sesizari si va vor contacta. Nu va faceti probleme se va rezolva! O zi buna va doresc! |
|||
Florian Jerlaianu
29-Ianuarie-2018 17:21 Platforma de comert electronic incompleta, ce nu permite specificarea culorii.
Din acest punt de vedere abordarea a fost neprofesionista, neasumata de cei de la Laptop Direct.
Nu m-au intrebat ce culoare sa fie literele chirilice, au trimis o varianta albastru pe fundal negru care nu se putea folosi.
In schimb, se asteptau sa le spun eu ce culoare doresc sa-mi trimita.
Practic am comandat un produs si am platit livrarea de doua ori.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
01-Februarie-2018 19:23
RE: In primul rand va multumim ca v-ati facut timp sa ne adresati aceasta sesizare. In urma verificarii efectuate, dorim sa va comunicam ca se confirma cele relatate de dvs. si ca ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create. Pentru ca ne dorim sa ramaneti clientul nostru, v-am trimis pe mail un voucher in valoare de 20 de lei pentru o viitoare comanda. |
|||
Pierre Corneloup
03-Ianuarie-2018 18:26 |
|||
Alex Nicu
27-Decembrie-2017 21:05 Din pacate incarcatorul primit nu merge pentru aces aspire swith .
|
|||
Andrei Timbal
12-Decembrie-2017 15:53 |
|||
Ciobanu Elena
28-Noiembrie-2017 17:48 |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
28-Noiembrie-2017 17:48
RE: Ne cerem scuze pentru intarziere. Desi de la noi a plecat in aceeasi zi in care ati facut comanda (20 Noiembrie) curierii au fost mai aglomerati dupa weekendul cu black friday. Pentru a ne revansa v-am trimis un voucher de reducere pentru o eventuala comanda viitoare. Va multumim pentru intelegere si va mai asteptam pe la noi! |
|||