Pareri
Raul Andreianu
06-Martie-2019 00:25 M-au pusa platesc transportul si a2 a data pt o gresala a lor.
Tastatura Laptop IBM Lenovo IdeaPad U530 iluminata layout UK |
|||
Eusebiu Spiridon
28-Februarie-2019 17:30 livrare rapida,din pacate calitate slaba,ledul de la "CAPS LOCK" nu functioneaza si tasta de Backspace se blocheaza,galagioasa fata de originala(asta nu ar fi chiar o problema)
|
|||
Budica Lucian
20-Februarie-2019 11:54 Dupa un an si 3 luni bateria nu se mai incarca decat 70%...
|
|||
Ovidiu Rusu
18-Februarie-2019 17:42 |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
18-Februarie-2019 17:42
RE: Buna ziua, imi pare rau sa aud ca aveti probleme cu un produs cumparat de la noi. Nu va faceti griji se va rezolva. Din cate vad ati facut o sesizare (cu nr #1247) si ca ati primit instructiunile pentru retur. Va rog sa reveniti dupa ce se rezolva problema. Va multumesc pentru mesaj! |
|||
Ovidiu Rusu
|
22-Februarie-2019 09:48
RE: Deci problema nu s-a rezolvat deoarece se refuza garantia pe motiv ca am rupt eticheta alba cu codul de bare. Se invoca faptul ca acea eticheta este sigiliul de garantie. Eticheta are doar un cod de bare si nu se specifica ca distrugerea ei atrage dupa sine pierderea garantiei. Eticheta este lipita pe fata bateriei ceea ce faca ca laptopul sa arate urat. Nestiind ca ruperea ei anuleaza garantia am rupt-o. Mi s-a propus sa cumpar alta baterie cu o reducere de 20% :)) Sa aveti spor la cumparat si va doresc sa nu aveti probleme cu garantia. Singura modalitate de a contacta compania este pe mail pentru ca la telefon nu raspund. |
|||
Dan Serbescu
05-Februarie-2019 14:10 |
|||
Alexandru Ciocan
01-Februarie-2019 20:19 Nu recomand, cel putin in cazul meu tastatura a venit cu, cleme rupte la tasta [Fn] iar tasta [Del] revine greu la pozitia initiala.
|
|||
Dorin Neagu
29-Ianuarie-2019 17:54 Extrem de nemultumit,lipsa de seriozitate si profesionalism.Am comandat un incarcator laptop ce venea cu un cadou(nu era de valoare mare o protectie wirelles ptr.card)bineînteles cadoul nu l-am primit(motivarea fiind ca: nu facea parte din oferta la momentul comenzii-total fals).Macar nu au onoarea sa-si recunoasca o eroare.
|
|||
Alex Dinco
18-Decembrie-2018 10:54 La 2 zile de la achizitionare ,capacul s-a crapat in dreptul picioruselor de fixare si litera "N" din sigla producatorului a cazut. Calitate foarte slaba a plasticului. Nu recomand acest produs !
|
|||
Cristian Stoica
09-Noiembrie-2018 11:05 Am cumparat aceasta baterie care s-a deteriorat in termenul de garantie, am primit alta care era la fel de uzata ca si prima, v-am trimis un mail la referitor la aceasta problema, mi s-a recomandat sa verific laptopul, iar la intrebarea cine achita costurile de verificare si de transport nu am primit niciun raspuns. Nu recomand aceasta firma! Neseriozitatea ii caracterizeaza. Am cumparat alt acumulator din alta parte si nu am avut nicio problema.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
09-Noiembrie-2018 11:05
RE: Buna ziua, din cate am vazut v-a raspuns si colga la mail dar va mai raspund si eu. Costurile de montaj/verificare cad exclusiv in cazul clientului la fel si costurile de retur ca si in cazul pieselor auto. Toate raspunsurile sunt stipulate si in https://laptop-direct.ro/conditii-generale . In alta ordinde de idei daca aveti probleme cu un produs cumparat de la noi nu va faceti griji se va rezolva. Facem tot posibilul sa avem clienti multumiti. |
|||
Cristian Stoica
08-Noiembrie-2018 17:39 Bateria este foarte proasta si nici nu recunoasteti asta. nu vreti sa inlocuiti produsul in garantie motivati ca laptopul este defect .O zi buna va urez
|
|||