Pareri
Marian Argintaru
22-Octombrie-2015 22:04 Am fost înșelat. Mi s-a impus så achit 150Lei, pentru o prestație al cărei preț postat era 100Lei.
|
|||
Vadasz Zsolt
21-Octombrie-2015 15:44 |
|||
Bud Sorin
08-Octombrie-2015 15:20 |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
08-Octombrie-2015 15:20
RE: Ne cerem scuze pentru situatia aparuta. Din cate vad nu ati facut o sesizare de schimb sau retur. O sa o rog pe colega de la sesizari sa va contacteze. Pe viitor sa stiti ca aveti dreptul de schimb sau retur pentru orice produs cumparat de la noi, trebuie doar sa anuntati ca aveti o problema. |
|||
Bud Sorin
08-Octombrie-2015 15:12 |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
08-Octombrie-2015 15:12
RE: Ne cerem scuze pentru situatia aparuta. Din cate vad nu ati facut o sesizare de schimb sau retur. O sa o rog pe colega de la sesizari sa va contacteze. Pe viitor sa stiti ca aveti dreptul de schimb sau retur pentru orice produs cumparat de la noi, trebuie doar sa anuntati ca aveti o problema. |
|||
Razvan Bara
07-Octombrie-2015 19:19 |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
07-Octombrie-2015 19:19
RE: Ne cerem scuze pentru problema. Tastatura a ajuns indoita probabil de la transport. Resigilat nu stiu la ce va referiti, ele nu vin sigilate. Daca nu sunteti multumit, puteti sa returnati bateria iar noi va vom rambursa banii integral (cost produs+ transport). In cazul in care doriti sa o pastrati va oferim 10% reducere la urmatoarea comanda. Multumesc |
|||
Alexandru Nesa
05-Octombrie-2015 22:51 Calitatea extrem de proasta a serviciilor de livrare.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
05-Octombrie-2015 22:51
RE: Va asiguri ca problema dvs. a fost una izolata, in mod normal cuierii sunt foarte promti si amabili. Am facut o sesizare firmei de curierat si probabil ca curierul va fi atentionat. Ne cerem scuze pentru situatia aparuta si pentru a ne revansa va oferim 10% reducere la urmatoarea comanda. Multumesc pentru intelegere! |
|||
Alexandru Matei
05-Octombrie-2015 22:45 Tastatura achizitionata prezenta urme de uzura. Este adevarat ca era intr-o stare foarte buna, insa nu-mi amintesc sa fi fost informat nicaieri ca urmeaza sa achizitionez produse second-hand (poate ca nu as fi avut o problema in acest sens daca tastatura nu ar fi fost cadou pentru cineva apropiat).. Asa ca varianta aleasa ar fi "0 - Deloc probabil"
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
05-Octombrie-2015 22:45
RE: Ne cerem scuze pentru problema aparuta. In mod normal nu ar trebui sa aiba urme de uzura. Este posibil sa se fi zgariat la transport/manipulare? Daca doriti va putem trimite alta tastatura la schimb fara nici un cost suplimentar. In caz ca doriti sa o pastrati asa va putem oferi 10% reducere la urmatoarea comanda. Multumesc pentru intelegere! |
|||
Andrei Iordanescu
07-Septembrie-2015 13:30 Litera c nu funcționează si mai sunt încă vreo 2 care nu funcționează . La telefon mi s a spus ca nu e noua dar ca funcționează perfect .
|
|||
Adrian Dudau
24-August-2015 14:34 Le-am primit cadou. Nu e de mirare. Mânerul se învârte in gol, iar capul rămâne. Foarte proaste.
|
|||
Rares Irimia
11-August-2015 09:16 Poate fik utila la cei care beau cafeaua pe tastatura sau pentru un laptop utilizat in ploaie :)) dar in acest caz recomand un toughbook
|
|||