Pareri
Daniela
13-Decembrie-2022 00:03 Am mai scris un comentariu imediat dupa ce am achizitionat tastatura si nu a fost postat. A fost acum mai bine de 2 luni.
Este cea mai jalnica tastatura pe care am avut-o vreodata. Plasticul este de proasta calitate. Unele tasta sar efectiv la simpla atingere, altele sun strambe. Spatiu nu tasteaza cum trebuie. Mai bine de jumatate din taste scot un zgomot de parca se agata de ceva tot timpul. Imi incetineste cumplit munca. Mai nou a inceput sa se curete si vopseaua de la litere. Tastatura asta are toate defectele posibile.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
18-Decembrie-2022 16:37
RE: Imi pare rau ca ati primit un produs cu probleme. Ar trebui sa-l returnati in acest senz va rog sa completati formularul de retur https://laptop-direct.ro/formular-retur si cu siguranta vom rezolva satisfacator problema. |
|||
Alexandru Ciocan
04-Februarie-2019 22:40 Nu recomand, cel putin in cazul meu tastatura a venit cu, clemele de la tasta [Fn] rupte iar tasta [Del] revine greu la pozitia initiala.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
04-Februarie-2019 22:40
RE: Ne pare rau ca ati primit un produs cu probleme. Nu va faceti griji o vom rezolva. Fie va facem reducere fie va trimitem alta tastatura noua. Am redirectionat mesajul dvs. si o sa va contacteze colegii care se ocupa de sesizari. Va multumesc pentru intelegere. |
|||
Csongor
11-Septembrie-2018 18:10 Am primit azi produsul, mi se pare cam slab fata de imaginea pe site, nu are portectia aceea neagra dedesubt, dar sa zicem ca e okei. In plus am primit a folie cadou insa faptul interesant este ca folie e cam cu 5 cm mai mica decat tastatura deci nu am ce face cu el
|
|||
Daniel Marcu
27-Iulie-2018 21:02 Am primit bateria lovita si defecta. A fost ok am schimabat-o in garantie, dar nu este normal ca clientul sa suporte transportul complet. Era normal sa il suport eu l-a trimitere si LaptopDirect cand au trimis produsul reparat. Pentru acei 10 lei la care v-ati zgarcit ati pierdut un client si o recomandare.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
27-Iulie-2018 21:02
RE: Multumim pentru mesaj. Nu este vorba de 10 lei, aceasta regula a fost a fost pusa in aplicare pentru ca se intamplau abuzuri si pentru ca legea cere sa hotaram inainte sa facem vanzarea cine plateste returul (Oug 34/2014 Art 14/2). Din pacate uneori au de suferit si oamenii onesti. Va trimit un voucher de 20 de lei pentru a ne revansa. Sper sa ne ramaneti client. Numai bine! |
|||
Tiberiu Tamasi
11-Mai-2018 03:30 |
|||
Adrian Ionescu
24-Aprilie-2018 16:27 Tastatura primita are urme de folosire, mici zgarieturi si folia de protectir taste dezlipita la colturi. Daca laptopul nu detine mufa ptr. banda de alimentare leduri taste atunci nu beneficiati de iluminarea tastelor.
|
|||
Cristian Busuioc
21-Decembrie-2017 16:30 Va laudati ca in 24h se livreaza cmnada si ea a ajuns in 4 zile :-(
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
21-Decembrie-2017 16:30
RE: In mod normal ajunge in 24 de ore dar in perioada sarbatorilor probabil din cauza volumului mare de livrari curierii mai intarzie. Ne cerem scuze pentru intarziere si pentru a ne revansa v-am trimis un voucher de reducere pe mail. Va multumim pentru intelegere si va mai asteptam pe la noi! |
|||
Gheorghita Buzatu
04-Decembrie-2017 10:42 Am fost nemultumit in legatura cu asteptarea comenzii din cauza intarzierilor excesive (40 si ceva de zile in ciuda faptului ca in primul email si-n prima conversatie telefonica mi s-a confirmat ca in maxim 30 de zile ajunge comanda, nu intr-o luna si trei saptamani)
|
|||
Gheorghe Micut
02-Noiembrie-2017 15:50 Desi era pe site nu o aveau,A fost necesar sa astept 3 saptamani sa o obtin,ca idee nu puneti pesite ce nu aveti in stoc.O ZIBUNA
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
02-Noiembrie-2017 15:50
RE: Buna ziua, si multumim pnetru mesaj. Stocurile nostre sunt actualizate in timp real, deci ar trebui sa fie indicata corect prezeneta produsului in stoc. Probabil ca s-a produs o eroare. Ne cerem scuze pentru intarziere si va mai asteptam pe la noi. |
|||
Silviu Margin
13-Octombrie-2017 15:19 Balamalele sunt potrivite pentru acest tip de laptop.
Impreuna cu balamalele am cerut si serviciul de montare. Din pacate la acest capitol firma nu sta prea bine. Dupa doua drumuri la ei, am primit laptopul cu ornamentul de balama zgariat. Asta din cauza tehnicianului care s-a grabit s-o monteze prin fortare. De aici vine nota de 4.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
13-Octombrie-2017 15:19
RE: In primul rand va multumim ca v-ati facut timp sa ne adresati aceasta sesizare. In urma verificarii efectuate, dorim sa va comunicam se confirma cele relatatea de dvs. si ca ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create. Pentru ca ne dorim sa ramaneti clientul nostru, va oferim o reducere de 50% la manopera urmatoare.Va multumim pentru intelegere si va stam la dispozitie cu orice informatii legate de produsele si serviciile noastre. |
|||