Pareri
MIRCEA TOPLICIAN
02-Septembrie-2014 08:54 ![]() |
|||
MIRCEA TOPLICIAN
02-Septembrie-2014 08:54 ![]() |
|||
Alexandru Andrei
01-Septembrie-2014 16:45 ![]() |
|||
Adrian Iacob
01-Septembrie-2014 15:07 ![]() Tastatura era indoita doatorita conditiilor in care a fost transportata.
|
|||
Erika - Laptop Direct
|
01-Septembrie-2014 15:07
RE: Ne cerem scuze daca tastatura nu a ajuns la dvs. in conditii optime. Daca observati ca a ajuns la dvs. un colet deteriorat de la transport, va rugam sa solicitati curierului un proces verbal constatator in acest sens. Astefl, noi putem sa cerem despagubiri pentru livrarea respectiva. Daca tastatura nu functioneaza corespunzator sau ati intampinat orice fel de probleme la montaj, va rugam sa ne contactati si incercam sa gasim o solutie pentru un schimb. |
|||
Attila Lovas
01-Septembrie-2014 13:50 ![]() |
|||
Attila Lovas
01-Septembrie-2014 13:50 ![]() |
|||
Sebastian Marian
01-Septembrie-2014 08:56 ![]() Produsul corespunde descrierii de pe site, iar livrarea a fost facuta in timpul promis. Va multumesc pentru ajutor.
|
|||
Sebastian Marian
01-Septembrie-2014 08:56 ![]() |
|||
Alexandru Pop
31-August-2014 20:52 ![]() Suportul de call center (sau mesagerie) este promt si eficient, nu tre sa cauti de nebun produsul prin site mai ales daca esti presat de timp, iar livrarea, timpul si calitatea produsului este cea mai buna. Tineti-o tot asa.
|
|||
Elena Goga
31-August-2014 19:51 ![]() |
|||