Pareri
|
oana radu bogdan
28-Octombrie-2015 10:47
deoarece intotdeauna am avut o experienta buna si produse fara probleme
|
|||
|
Morar Raul
27-Octombrie-2015 23:33
Nu mi s-a prelungit perioada de garanție conform perioadei de când l-am trimis și până când l-am primit inapoi
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
27-Octombrie-2015 23:33
RE: Ne cerem scuze pentru problema. In mod normal trebuia sa fi primit in colet o constatare cu prelugire de garantie .Daca din greseala nu v-a fost trimisa in colet sa stiti ca garantia a fost extisa in sistemul nostru cu cele 4 zile in care produsul a fost la testat. |
|||
|
Catalin Alexei
27-Octombrie-2015 23:26
|
|||
|
Valentin David
27-Octombrie-2015 23:26
|
|||
|
Iordache Alin
27-Octombrie-2015 23:26
|
|||
|
Andrei Ciobanu
27-Octombrie-2015 23:26
|
|||
|
Mircea Soima
27-Octombrie-2015 23:26
|
|||
|
Neli Alexandru
27-Octombrie-2015 23:26
|
|||
|
Eugen Ianchici
27-Octombrie-2015 23:26
|
|||
|
Roxana Sidoreac
27-Octombrie-2015 23:26
|
|||


