Pareri
|
Viorel Farmati
09-Noiembrie-2015 16:17
Tastatura a sisit "sifonata",cutia de transport fiind intacta,deci a plecat asa...unde este controlul de calitate?!
|
|||
|
Paul Giucoane
09-Noiembrie-2015 16:07
Din pacate lucrati cu Urgent Curier - super neprofesionisti. Schimbati-i! Altfel totul e ok.
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
09-Noiembrie-2015 16:07
RE: Multumim pentru feedback! Nu lucram numai cu ei insa rata de probleme este cam aceeasi indiferent de firma de curierat cu care trimitem. Cel mai probabil tine de curier nu de firma. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri si va mai asteptam pe la noi! |
|||
|
Vasilescu Lucian-Dumitru
08-Noiembrie-2015 20:27
Ofer service pt. laptopuri, dar nu fac un secret din adresa dvs. de magazin online. Este loc pentru toata lumea.
|
|||
|
Ciopec Alexandru Nicu
07-Noiembrie-2015 11:25
|
|||
|
Cristian Dumitru
07-Noiembrie-2015 11:25
|
|||
|
Cojan Claudia
07-Noiembrie-2015 11:25
Sunt foarte multumita! Tastatura s-a potrivit perfect si comanda a venit la timp.
|
|||
|
Mihai-Constantin Pascu
07-Noiembrie-2015 11:25
Am gasit piese pt un laptop mai vechi iar in alte parti nu. dar nu cumpar inca
|
|||
|
Dumitru Tuculeanu
07-Noiembrie-2015 11:25
|
|||
|
Catalin Sava
07-Noiembrie-2015 11:25
|
|||
|
Mirela Rosoiu
07-Noiembrie-2015 11:25
Am comandat un acumulator pentru laptop Asus n56. Pe site era cel de 5200mah dar a fost livrat cel de 4400. Deci nu sunt multumit!
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
07-Noiembrie-2015 11:25
RE: Din cauza volumuli foarte mare de produse uneori descrierile contin greseli. Daca nu stunteti 100% mutlumumit de produs se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea dvs. Ne cerem scuze pentru problema aparuta si va mai asteptam pe la noi cu o reducere de 10% pentru urmatoarea comanda pentru a compensa eroarea . Mutumim! |
|||


