Pareri
|
Costel Gafton
14-Decembrie-2015 12:24
Nici acum nu am primit comanda data de o lună cu toate ca am fost sunat acum două săptămâni pentru confirmare
|
|||
|
Razvan George Dumitrascu
12-Decembrie-2015 14:42
Se pare ca m-am incadrat in cei 2% care nu isi primesc livrarea in 24 de ore. In rest foarte multumit! O sa va mai recomand
|
|||
|
Aranka Dobai
11-Decembrie-2015 17:20
Am primit ceea ce am comandat, rapid, fara cheltuieli auplimentare. Imi place mult comunicarea: trebuia sa confirm ca am plasat comanda, v-ati informat in legatura cu laptopul meu, sa vedeti, daca se potriveste incarcatorul.
|
|||
|
Ioan Oprea
11-Decembrie-2015 17:20
|
|||
|
Justinel Stăvaru
11-Decembrie-2015 17:20
Sînteți serioși, rapizi ți... DIRECȚI. Așa cum trebuie să fie un laptop!
|
|||
|
Silvia Dunca
11-Decembrie-2015 17:20
|
|||
|
Zoltan Simon
11-Decembrie-2015 17:20
Corectitudine, transparenta la produse, produse bune
|
|||
|
Norocel Istrati
11-Decembrie-2015 13:15
|
|||
|
Diana Ciobanu
11-Decembrie-2015 13:15
|
|||
|
Antoniu Balan
11-Decembrie-2015 13:15
Livrarea a fost rapidă dar două taste au fost defecte.
Una stătea strâmb și una nu era funcțională deloc.
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
11-Decembrie-2015 13:15
RE: Buna ziua. Ne cerem scuze pentru problema, cel mai probabil a suferit un accident la transport. Va pot oferi o reducere de 15% la urmatoare comanda daca ati reusit sa o reparati si este ok acum. Daca nu este ok, va rog sa nu pastrati tastatura cu acest defect si sa ne-o trimiteti inapoi iar noi fie va restituim banii fi va trimitem alta. Multumesc pentru intelegere! |
|||


