Pareri
Bogdan Z
26-Septembrie-2016 16:50 Tastatura nu a avut panglica alba, dar nici nu ar fi fost buna pentru laptopul meu, asa ca am refolosit-o pe cea veche.
A venit layout UK, desi am cerut US. Problema cea mai mare a fost ca ajuns indoita. Ar trebui ambalata intr-o cutie mai rezistanta (am trimis un mail cu poze si le-am sugerat sa schimbe amlajul).
Din fericire tastatura e destul de flexibila asa ca am indreptat-o si pot sa zic ca functioneza ok atat tastele cat si iluminatul lor.
|
|||
Iulian Pop
19-Septembrie-2016 20:56 |
|||
Serbu Ionel
19-Septembrie-2016 11:34 Am asteptat comanda o saptamana si am sunat de doua ori ca sa aflu ca de fapt pe stoc este un produs sh
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
19-Septembrie-2016 11:34
RE: Imi pare rau ca nu sunteti 100% multumit de tastatura. Uneori ramanem fara marfa pe stoc iar in cazul dvs. cand am primit, am primit second hand. Vad notat in sistem ca ati fost anuntat de acest lucru, ca ati primit o reducere si ca ati primit poze cu ea, ulterior ati optat sa o cumparati asa. In orice caz daca doriti se poate returna fara nici o problema . Doriti sa va inititez o cerere de retur? Multumesc pentru intelgere! |
|||
Adrian Gabriel Trandafir
13-Septembrie-2016 15:34 Incarcatorul primit desi tot Samsung este diferit de cel comandat.
Incarcator retea Samsung Galaxy Note LTE 10.1 N8020 original |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
13-Septembrie-2016 15:34
RE: Imi pare rau sa aud ca nu sunteti perfect multumit de incacatorul cumparat. Puteti sa imi dati mai multe detalii referitor la diferente? Produsul este compatibil si functional? Doriti sa va initiez o cerere de retur? Multumesc pentru intelegere! |
|||
Trandafir Adrian
|
13-Septembrie-2016 21:56
RE: Salut, Cel pe care l-am primit este un Travel Adapter pe care il are sotia mea la un Galaxy 7. Este diferit de cel comandat care pe foto produs comandat de pe site arata identic cu originalul. Desi tot cu putere de 10 w cand pun la incarcare tableta la indicatorul de baterie de pe tableta apare un x ca si cum nu ar incarca desi incarca. Mai incet decat originalul, dar incarca. |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
15-Septembrie-2016 12:36
RE: Salut! Am verificat in depozit si am mai avea o bucata dintr-un stoc mai vechi care este identic cu cel din poza. Am putea sa vi-l trimitem si sa ne dati inapoi primul incarcator. Va trebui doar sa pregatiti incarcatorul initial si sa-l inmanati curierului cand va aduce incarcatorul nou. Doriti sa facem asa? |
|||
Alexandru Tufeanu
13-Septembrie-2016 15:12 |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
13-Septembrie-2016 15:12
RE: Buna ziua, imi pare rau ca nu sunteti multumit de calitatea produsului comandat. Puteti sa ne dati mai multe detalii? Am dori sa verificam daca este o probema cu produsul dvs. sau daca avem o problema la tot lotul. In alta ordine de idei, doriti sa va initiez o cerere de retur? Multumesc pentru intelegere! |
|||
Ghinda Ruslan
06-Septembrie-2016 16:25 tastatura nu functioneaza corespunzator, tastele "space'' si '' backspace'' functioneaza doar daca apesi tare sau le lovesti
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
06-Septembrie-2016 16:25
RE: Buna ziua. Imi pare rau ca produsul pe care l-ati comandat nu este functional. Din cate vad nu ati facut o sesizare in acest sens. O sa fac eu cerere catre colegii de la sesizari si va vor contacta pentru a rezolva problema. Va asigur ca nu veti ramane cu un produs de care nu sunteti 100% multumita! Va multumesc pentru intelegere. |
|||
Dorian Lutz
20-August-2016 13:35 De fiecare dată am fost mulțumit de serviciile și produsele Laptop Direct, dar la această comandă, tastatura a fost îndoită la 90° în două colțuri și 4 taste au fost sărite. Am îndreptat tastatura și am montat tastele. Apoi, trusa de șurubelnițe avea 2 șurubelnițe îndoite.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
20-August-2016 13:35
RE: Multumim pentru aprecieri si ne cerem scuze pentru problema aparuta. Cel mai probabil tastatura a fost indoita la transport. Pentru a ne revansa va oferim o reducere de 30 de lei la urmatoarea comanda. Multumim pentru intelegere si va mai asteptam pe la noi! |
|||
Eugenia Malaianu
22-Iulie-2016 02:23 |
|||
Andrei Brustur
03-Iulie-2016 19:17 Am comandat un incarcator de laptop si am primit altul - care este compatibil cu laptopul meu, dar nu este ceea ce am comandat eu.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
03-Iulie-2016 18:17
RE: Ne cerem scuze pentru incurcatura. Va rog sa ne contactati la unul dintre numerele de telefon de pe site sau la sesizari@laptop-direct.ro. Puteti fie sa primiti banii inapoi fie sa va schimbam incarcatorul. Nu ramaneti cu un produs de care nu sunteti 100% multumit, este dreptul dvs! |
|||
Sonia Rusu
26-Iunie-2016 11:59 |
|||