Pareri
Gabriel Nicolaescu
09-Decembrie-2016 15:57 ![]() |
|||
Elena Ovesea
09-Decembrie-2016 15:57 ![]() |
|||
Erzsebet Cosma
09-Decembrie-2016 15:57 ![]() |
|||
valeriu
09-Decembrie-2016 10:43 ![]() Am montat-o pe un laptop Toshiba P50-C-11V. Tastatura este de o calitate net superioara : plastic negru de buna calitate si se simte foarte bine-ferm la apasare . Iluminarea este cu leduri albe si se poate activa - dezactiva folosind tastele Windows plus Z . Nu se poate regla intensitatea luminoasa . Sunt foarte multumit . Merita investitia !
Tastatura Laptop Toshiba Satellite P50-C iluminata layout UK |
|||
Valeriu
|
29-Decembrie-2016 12:04
RE: Eu sunt de profesie tehnician electronist .Pentru a schimba tastatura laptopul se dezasambleaza complet! Asta inseamna ca va trebui sa desfaceti cel putin 50 de suruburi plus cabluri ( de tip ribbon) ; mufe ; display ; etc. La mine a durat o ora si ceva ! Daca nu aveti experienta in domeniu sfatul meu este sa-l duceti la un atelier autorizat ! |
|||
Valentin Farcas
09-Decembrie-2016 09:32 ![]() |
|||
Valentin Farcas
09-Decembrie-2016 09:32 ![]() |
|||
constantin udroiu
08-Decembrie-2016 20:36 ![]() L.D. au fost foarte prompti! bravo lor ,o firma care se respecta!in schimb firma de curierat,culmea ' urgent cargus' ,m-au apelat sambata la ora 10 aprox.,ca stati acasa pana la 14 si venim. atat de nesimtiti au fost ca la 13,30 cand i-am sunat ,nici macar nu au avut bunul simt sa raspunda la telefon.cu alta ocazie ,am sa refuz categoric sa primesc ceva livrat de aceasta firma.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
09-Decembrie-2016 09:31
RE: In primul rand vreau sa va multumesc pentru mesaj. Din pacate cu toti curierii cu care lucram am avut probleme in fiecare an in luna decembre, pentru ca este luna cadourilor si este aglomerat si de coletele restante din black-friday. Am avut discutii cu reprezentatntii, ei incearca sa suplimenteze personalul dar este greu sa gaseasca persoane dispuse sa lucreze doar o luna/doua pe an. Ne cerem scuze pentru intarziere si va mai asteptam pe la noi! |
|||
Ioana Moldovan
08-Decembrie-2016 20:20 ![]() |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
09-Decembrie-2016 09:45
RE: Ne cerem scuze pentru intarziere. Din pacate cu toti curierii cu care lucram am avut probleme in fiecare an in luna decembre, pentru ca este luna cadourilor si este aglomerat si de coletele restante din black-friday. Am facut o sesizare in acest sens firmei de curierat si sper sa ajunga sa livreze astazi. Daca nici astazi nu ajunge putem sa incercam sa va trimitem coletul cu un alt curier, desi FanCurier livreaza in general cel mai bine. Va multumesc pentru intelegere! |
|||
Daniel Caba
07-Decembrie-2016 23:27 ![]() |
|||
Ernest Kiraly
07-Decembrie-2016 23:27 ![]() |
|||