Pareri
Razvan Coman
05-Iunie-2017 10:09 Produs bun, expeditie deficitara... Timisoara-Arad 3 zile!
Incarcator Laptop Lenovo 20V 4.5A 90W mufa dreptunghiulara cu pin original |
|||
Mihai Pascu
11-Mai-2017 15:41 Nu ma asteptam sa fie identica cu cea originala. Pe langa micile lucruri pe care le pot trece cu vederea, exista doua care imi sar in ochii de fiecare data cand ma uit la tastatura:
1) tastele sunt decolorate/vopsite prost, pe toata suprafata tastaturii, fiecare tasta difera una fata de cealalta prin multiple nuante de gri.
2) calitatea tastelor este jalnica, nu ma asteptam sa fie la linie, dar fiecare tasta sta mai aplecata intr-o directie aleatorie.
Per total, tastatura este foarte amagitoare si nu merita nici macar un sfert din pretul pe care il are.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
11-Mai-2017 15:41
RE: Buna ziua, Ne cerem scuze ca ati primit un produs neconform. Am trimis solicitarea dvs. departamentului de sesizari si colegii mei urmeaza sa va contacteze. Cu siguranta se va rezolva si nu veti ramane cu un produs de care sa nu fiti 100% multumit. Va multumesc pentru intelegere! |
|||
Ciprian Stanciu
09-Mai-2017 19:23 Părerea este f. bună, dar nu ştiu ce ocazii o să am să recomand! Eu sînt f. mulţumit de colaborare!
|
|||
Vlad Platon
24-Martie-2017 10:50 |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
24-Martie-2017 10:50
RE: Ne cerem scuze pentru neplacere. Tastaturile sunt impachetate in asa fel incat rata de deteriorare de la transport sa fie undeva sub 0.1% si totusi ambalajul sa nu ridice prea mut pretul, deci per total noi credem ca am ales o solutie otpima intre pret/rezistenta. Oricum indiferent de cat de rezistenta este cuita, curierii tot gaasesc metode sa o deterioreze:) In alta ordine de idei, daca doriti sa o schimbam va rog sa trimiteti un mail la sesizari@laptop-direct.ro si o vom schimba fara nici o problema. Va salut! |
|||
Stefan Niculaies
24-Ianuarie-2017 17:23 |
|||
Stefan Niculaies
24-Ianuarie-2017 17:23 |
|||
Andrei Dobre
24-Decembrie-2016 12:04 Din pacate este nevoie sa contactati vanzatorul inainte de a cumpara deoarece acestia trimit fara o notificare prealabila modele care sunt compatibile cu cele comandate. Nu trimit modelul comandat daca nu il au pe stoc si nu anunta acest lucru. Am comandat acest display, dar am primt un alt model in loc.
|
|||
Ioana Moldovan
13-Decembrie-2016 13:25 Da, va rog frumos sa trimiteti alt colet, daca nu era asa urgent nu era problema. Multumesc!
|
|||
Ioana Moldovan
12-Decembrie-2016 11:18 |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
12-Decembrie-2016 13:48
RE: Ne cerem scuze pentru intarziere. Din cate vad in sistem ati vorbit cu colega mea in legatura cu intarzierea. Noi am facut o sesizare celor de la Fan dar se poare ca inca nu a ajuns. Doriti sa incercam sa va trimitem alt colet cu alt curier si sa il refuzati pe cel care ajunge mai tarziu dintre ele? Va multumesc pentru intelegere! |
|||
Ioana Moldovan
08-Decembrie-2016 20:20 |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
09-Decembrie-2016 09:45
RE: Ne cerem scuze pentru intarziere. Din pacate cu toti curierii cu care lucram am avut probleme in fiecare an in luna decembre, pentru ca este luna cadourilor si este aglomerat si de coletele restante din black-friday. Am facut o sesizare in acest sens firmei de curierat si sper sa ajunga sa livreze astazi. Daca nici astazi nu ajunge putem sa incercam sa va trimitem coletul cu un alt curier, desi FanCurier livreaza in general cel mai bine. Va multumesc pentru intelegere! |
|||