Pareri
|
Ioan Constantinescu
21-Martie-2017 14:54
|
|||
|
Bogdan Simu
21-Martie-2017 14:54
|
|||
|
Bogdan Simu
21-Martie-2017 14:54
|
|||
|
Iulian Popa
21-Martie-2017 14:54
Full ok
ps nu ati rezolvat problema cu transport gratuit la minim 100lei...
|
|||
|
Sergiu Epure
21-Martie-2017 14:53
Dupa ce am lipit firele pt iluminare tastatura am observat ca tastatura nu e pt modul universal US ci pt UK. Profund dezamagit avand in vedere ca in fotografii apare modelul US
|
|||
|
Piparca Gabriel
20-Martie-2017 16:33
|
|||
|
Michaela Theisen
20-Martie-2017 13:24
|
|||
|
Andrei Frasina
18-Martie-2017 11:13
Tastatura a fost ambalata sumar, cutia folosita a fost mult mai mare decât produsul, fapt ce a rezultat în deteriorarea produsului pe drum. Magazinul nu a fost de acord sa îmi schimbe produsul spunând ca am nevoie de un proces verbal de constatare de la curier. Acest lucru nu l-am putut obține deoarece după ce am plătit produsul curierul a plecat invocând ca nu am livrare cu verificare.
Am rămas cu un produs deteriorat de aproximativ 200 lei.
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
18-Martie-2017 11:13
RE: Ne cerem scuze ca produsul a ajuns deteriorat la dvs. Nu va faceti probleme, vom rezolva aceasta situatie cat mai rapid posibil si fara costuri suplimentare pentru dvs. Rugamintea sa incercati sa rechemati curierul si sa intocmiti un proces verbal ne-ar fi ajutat pe noi in rezolvarea cu firma de curierat. I-am transmis colegei care se ocupa de comanda ca nu ati reuisit sa obtineti procesul verbal si sa va contacteze luni. In cazul in care nu se rezolva satisfacator va rog sa reveniti aici sau pe sesizari@laptop-direct.ro. Va salut! |
|||
|
Rares Pruna
18-Martie-2017 11:00
FOARTE MULTUMIT DE PERSONALUL FIRMEI, AM COMANDAT GRESIT O TASTATURA DE LAPTOP, AM SUNAT SA II ANUNT SI S-A REZOLVAT PE LOC, CU MULTA AMABILITATE.
|
|||
|
Radu Ozun
18-Martie-2017 11:00
Este minunat sa pot lucra cu o asa firma serioasa. Recomand cu caldura.
|
|||


