Pareri
|
Daniel Margarit
23-August-2016 19:23
Am primit o baterie defecta. Nu se incarca deloc, si nu avea curent deloc in ea. Am trimis-o inapoi, pe banii mei, desi nu era vina mea si am solicitat sa mi se returneze banii. Mi s-a spus la la 15 zile dupa ce va fi primit coletul cu bateria retur. Nu este vina mea ca bateria nu mergea. De ce sa suport eu costurile? De ce dupa doua saptamani sa primesc banii si nu imediat a doua zi dupa ce este primit coletul?
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
23-August-2016 19:23
RE: Buna ziua. Ne pare rau ca bateria nu v-a functionat. In mod normal nu trebuia sa achitati transportul de retur (doar daca ati ales sa trimiteti cu un alt curier decat cel indicat). Daca ati fost pe nedrept rugat sa achitati transportul de retur va vom returna si acea suma de bani. Momentan nu vad in sistem nici o cerere de retur pe numele dvs. ca sa vad mai exact detaliile. In orice caz ma voi interesa personal de caz si va voi tine la curent. In legatura cu returul banilor, in mod legal dureaza 15 zile pentru ca coletul trebuie sa ajunga la noi sa il verificam si sa va transferam banii in cont. Totusi la noi in mod normal nu dureaza mai mult de 3-4 zile lucratoare. |
|||
|
Levente Zsok
23-August-2016 16:24
|
|||
|
Emil Moldovan
23-August-2016 15:37
|
|||
|
Vancea Ioan
23-August-2016 15:37
|
|||
|
Antoniu Hubert
23-August-2016 15:37
|
|||
|
Nicoleta Ignat
23-August-2016 15:37
|
|||
|
Monica Mocanu
23-August-2016 15:37
|
|||
|
Dan Vasilescu
23-August-2016 15:37
Proces de comanda simplu.
Livrare rapida si in bune conditii.
Plata la primire colet.
|
|||
|
Monica Sima
22-August-2016 22:29
|
|||
|
Bogdan Ciucur
22-August-2016 22:29
Ajutor primit online, real-time. Pana acum, nici o problema cu produsele comandate.
|
|||


