Pareri
Silviu Caian
13-Septembrie-2016 15:35 ![]() |
|||
Cristian Birjaru
13-Septembrie-2016 15:35 ![]() |
|||
Cristian Coman
13-Septembrie-2016 15:35 ![]() |
|||
Cristian Martinescu
13-Septembrie-2016 15:35 ![]() |
|||
Carol Feiler
13-Septembrie-2016 15:35 ![]() |
|||
Denis Moise
13-Septembrie-2016 15:35 ![]() |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
13-Septembrie-2016 15:53
RE: Imi pare rau ca produsul nu funtioneaza. Nu va faceti probleme, nu veti ramane cu un produs de care nu sunteti 100% multumit.Am comunicat problema dvs. departamentului de sesizari si va vor contacta pentru o rezolvare. Pe viitor va rog sa sunati dvs. direct la numerele de telefon de pe site sau sa trimiteti un mail la sesizari@laptop-direct.ro pentru a reclama o problema. Va multumesc pentru intelegere! |
|||
Gheorghe-Dinu Danea
13-Septembrie-2016 15:35 ![]() |
|||
Adrian Gabriel Trandafir
13-Septembrie-2016 15:34 ![]() Incarcatorul primit desi tot Samsung este diferit de cel comandat.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
13-Septembrie-2016 15:34
RE: Imi pare rau sa aud ca nu sunteti perfect multumit de incacatorul cumparat. Puteti sa imi dati mai multe detalii referitor la diferente? Produsul este compatibil si functional? Doriti sa va initiez o cerere de retur? Multumesc pentru intelegere! |
|||
Trandafir Adrian
|
13-Septembrie-2016 21:56
RE: Salut, Cel pe care l-am primit este un Travel Adapter pe care il are sotia mea la un Galaxy 7. Este diferit de cel comandat care pe foto produs comandat de pe site arata identic cu originalul. Desi tot cu putere de 10 w cand pun la incarcare tableta la indicatorul de baterie de pe tableta apare un x ca si cum nu ar incarca desi incarca. Mai incet decat originalul, dar incarca. |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
15-Septembrie-2016 12:36
RE: Salut! Am verificat in depozit si am mai avea o bucata dintr-un stoc mai vechi care este identic cu cel din poza. Am putea sa vi-l trimitem si sa ne dati inapoi primul incarcator. Va trebui doar sa pregatiti incarcatorul initial si sa-l inmanati curierului cand va aduce incarcatorul nou. Doriti sa facem asa? |
|||
Alexandru Tufeanu
13-Septembrie-2016 15:12 ![]() |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
13-Septembrie-2016 15:12
RE: Buna ziua, imi pare rau ca nu sunteti multumit de calitatea produsului comandat. Puteti sa ne dati mai multe detalii? Am dori sa verificam daca este o probema cu produsul dvs. sau daca avem o problema la tot lotul. In alta ordine de idei, doriti sa va initiez o cerere de retur? Multumesc pentru intelegere! |
|||
Vasile Negrea
12-Septembrie-2016 11:03 ![]() |
|||