Pareri
Cosmin Hojbota
20-Septembrie-2016 10:50 ![]() |
|||
Potirnac Zaharia
20-Septembrie-2016 10:50 ![]() |
|||
Florin Savu
20-Septembrie-2016 10:50 ![]() |
|||
Iulian Pop
19-Septembrie-2016 20:56 ![]() |
|||
Ionel Andrei
19-Septembrie-2016 20:26 ![]() Incarcatorul nu e nici pe departe ce a fost originalul. Desi datele de pe eticheta corespund, este mai mic ca gabarit si se incinge extrem de tare, miroase a plastic ars, incat l-am pus pe o tava metalica sa nu-mi ia foc casa. Cand voi avea timp il voi repara pe cel vechi, defectul fiind la o indoitura unde s -a intrerupt firul. Rezerva mea vine de la constatarea ca comercializati marfa de foarte slaba calitate, probabil si foarte ieftina la achizitie. Altfel spus, nota 7 este foarte generoasa. Iata acum, eticheta s-a deslipit din cauza temperaturii mari si s-a facut sul. Poate ca lipiti eticheta pe care o cere clientul, fara ca aparatul sa fie de fapt ce scrie pe eticheta. Doamne fereste, sa nu-mi strice laptopul !
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
19-Septembrie-2016 20:26
RE: Imi pare rau ca aveti probleme cu incarcatorul si va rog sa nu mai il mai folositi. Faptul ca se incalzeste asa de tare nu este normal si trebuie sa va opriti in a il folosi imediat. Faptul ca se incalzeste poate fi cauzat fie de un incarcator defect fie de un consum mare din partea laptopului. Indiferent de cauza cel mai bine ar fi sa ni-l trimiteti inapoi pentru verificari. Am facut eu o cerere catre departamentul de sesizari iar in cursul zilei de maine urmeaza sa fiti contactat de cineva de la noi. Va multumesc pentru intelgere! |
|||
Adina Ursache
19-Septembrie-2016 17:13 ![]() Seriozitate, promtitudine, amabilitatea persoanei cu care am luat legatura si nu in ultimul rand calitatea produsului. Cu garantie si care inlocuieste perfect originalul. A! SITE-UL este prietenos si bine organizat. Cu multe info. Am gasit produsul si in alta parte , la un pret mai mic, dar site-ul m-a convinsca firma dvs este serioasa. Multumesc!
|
|||
Romeo Nanu
19-Septembrie-2016 16:45 ![]() |
|||
Dragoiu Daniel
19-Septembrie-2016 16:45 ![]() |
|||
Liviu Boghianu
19-Septembrie-2016 16:45 ![]() |
|||
Ciprian Trip
19-Septembrie-2016 16:44 ![]() |
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
19-Septembrie-2016 16:44
RE: Ne cerem scuze pentru problema. Din cate vad nu ati facut o solicitare de schimb. V-am facut eu acum aceasta solicitare catre departamentul de sesizari si urmeaza sa fiti contactat pentru a o schimba. Va rog pe viitor daca apar probleme sa sunati la unul dintre numerele de telefon de pe site sau sa trimiteti un mail la sesizari@laptop-direct.ro si cu sigurnata se va rezolva. Va multumesc! |
|||