Pareri
Marian Stefan Bejgu
01-Noiembrie-2016 16:19 ![]() |
|||
Ionuț Popa
01-Noiembrie-2016 16:19 ![]() Daca venea si cadoul promis in oferta si trecut pe factura cu valoarea 0 atunci era un 10
|
|||
Iulica Neculae
01-Noiembrie-2016 16:18 ![]() LIPSA DE OPERATIVITATE IN ONORAREA COMENZII. MAI PRECIS LIPSA STOC. 0 - DELOC PROBABIL.
|
|||
Alin-Eugen Bezușcu
01-Noiembrie-2016 16:11 ![]() Durata de livrare a fost mult prea lungă! Deși pe site scria un lucru, în realitate nu s-a întâmplat la fel! Plus că trăim în era internetului și a cumpărăturilor făcute rapid la domiciliu!
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
01-Noiembrie-2016 16:11
RE: Ne cerem scuze pentru intarziere. Din cate vad comanda a plecat de la noi cu aproape 15 zile intarziere pentru ca nu mai aveam produsul pe stoc. Dar vad ca acest lucru v-a fost comunicat si ati acceptat sa asteptati. Livrarea efectiva a durat o zi din cate vad pe awb, mai exact de la noi produsul a plecat in data de 24 si vad ca v-a fost livrat in 25 oct. Pentru neplacerile creeate am decis sa va oferim un vocher de 20 de lei pentru urmatoarea comanda. Va multumesc pentru intelegere. |
|||
Nicu Mihalcescu
30-Octombrie-2016 22:11 ![]() |
|||
Razvan Voncu
30-Octombrie-2016 21:13 ![]() Bateria de laptop a sosit cu unul dintre cele două picioruşe de fixare rupt. Nu de la transport, care a fost perfect ambalat şi transportat. A fost ambalată cu picioruşul rupt, în bătaie de joc,. Dacă nu mi-ar fi fost scârbă de tot ce presupune returnarea unui produs şi recuperarea banilor, vi l-aş fi trimis înapoi. Deocamdată, bateria stă la !ocul ei şi într-un singur picior, dar, dacă nu va rezista, următoarea baterie nu va fi comandată de la firma dumneavoastră. Înghit greu bătaia de joc.
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
30-Octombrie-2016 21:13
RE: Imi cer scuze ca bateria nu a ajuns in stare buna la dvs. si va asigur ca daca am fi observat problema cu sgiuranta nu v-am fi livrat-o asa. Sa stiti ca la noi procesul de schimb este foarte facil si nu dureaza mai mult de 2-3 zile, deci daca bateria nu sta bine puteti sa solicitati un schimb. Daca totusi sta bine si are si autonomie satisfacatoare atunci va recomand sa o pastrati iar eu va poti trimite un voucher in valoare de 50 de lei pe care il veti putea folosi la o comanda viitoare. Va multumesc pentru intelegere si astept un raspuns de la dvs.! |
|||
Silviu Istrate
30-Octombrie-2016 20:59 ![]() |
|||
Daniel Slugoschi
30-Octombrie-2016 20:58 ![]() Piesa comandata s-a potrivit perfect fara a fi nevoie de alte confirmari. Pretul a fost cel corect.
|
|||
Laurentiu Petrichei
30-Octombrie-2016 20:58 ![]() |
|||
Lucian Lazar
30-Octombrie-2016 20:58 ![]() |
|||