Pareri
|
Ana-Monica Craciuneanu
01-Noiembrie-2016 16:19
Sunt multumita de produs si de interactiunea cu personalul. Toate cele bune!
|
|||
|
Oana Ionita
01-Noiembrie-2016 16:19
|
|||
|
Oana Ionita
01-Noiembrie-2016 16:19
|
|||
|
Ioan Visoschi
01-Noiembrie-2016 16:19
|
|||
|
Burlan Gabriel
01-Noiembrie-2016 16:19
|
|||
|
Marian Stefan Bejgu
01-Noiembrie-2016 16:19
|
|||
|
Ionuț Popa
01-Noiembrie-2016 16:19
Daca venea si cadoul promis in oferta si trecut pe factura cu valoarea 0 atunci era un 10
|
|||
|
Iulica Neculae
01-Noiembrie-2016 16:18
LIPSA DE OPERATIVITATE IN ONORAREA COMENZII. MAI PRECIS LIPSA STOC. 0 - DELOC PROBABIL.
|
|||
|
Alin-Eugen Bezușcu
01-Noiembrie-2016 16:11
Durata de livrare a fost mult prea lungă! Deși pe site scria un lucru, în realitate nu s-a întâmplat la fel! Plus că trăim în era internetului și a cumpărăturilor făcute rapid la domiciliu!
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
01-Noiembrie-2016 16:11
RE: Ne cerem scuze pentru intarziere. Din cate vad comanda a plecat de la noi cu aproape 15 zile intarziere pentru ca nu mai aveam produsul pe stoc. Dar vad ca acest lucru v-a fost comunicat si ati acceptat sa asteptati. Livrarea efectiva a durat o zi din cate vad pe awb, mai exact de la noi produsul a plecat in data de 24 si vad ca v-a fost livrat in 25 oct. Pentru neplacerile creeate am decis sa va oferim un vocher de 20 de lei pentru urmatoarea comanda. Va multumesc pentru intelegere. |
|||
|
Nicu Mihalcescu
30-Octombrie-2016 22:11
|
|||


