Pareri
|
Pavel-Cojocaru Andrei
03-Noiembrie-2016 03:56
Seriozitate si produse bune
Incarcator Laptop HP Pavillion DV5-1161EN 90W cu pin central aftermarket |
|||
|
Gabriella Szlahotka-Godri
03-Noiembrie-2016 03:56
|
|||
|
Marius Paval
03-Noiembrie-2016 03:56
|
|||
|
Tomas Manjon
03-Noiembrie-2016 03:56
|
|||
|
Cosmin Calin
03-Noiembrie-2016 03:56
Promptitudine de nota 10. Doamna/Domnisoara care m-a sunat pentru confirmarea comenzii m-a intrebat detalii tehnice despre tastatura pentru a fi sigura ca produs trimis corespunde cu cerintele mele, ceea ce m-a surprins intr-un mod placut. Keep up the good work!
|
|||
|
Dani Nanestean
03-Noiembrie-2016 03:56
|
|||
|
Dani Nanestean
03-Noiembrie-2016 03:56
Ati fost foarte prompti si sunt incantat de serviciile dvs.
|
|||
|
Isabela Hurduzea
03-Noiembrie-2016 03:56
Rapiditate in livrare si gestionarea comenzii de la plasare la livrare. Cadoul primit- o idee geniala pt ferirea laptopului de lichide:)
|
|||
|
Marius Catalin Ionescu
02-Noiembrie-2016 13:55
Am comandat o tastatura pentru laptop Asus A52J. Am primit-o insa NEUTILIZABILA SI DIFERITA DE CEA PREZENTATA PE SITE. Am contactat firma vanzatoare si mi s-a spus ca va fi inlocuita, ca nu au decat ceea ce mi-au trimis (chiar daca pe site era altceva prezentat - ce conteaza ca se induce in eroare clientul) si daca nu-mi convine sa-mi iau banii inapoi, dar in termen de 15 zile lucratoare de la data refuzului. Pus in fata acestei situatii am acceptat sa primesc a doua tastatura. Nu este prima data cand primesc sau trimit un colet. FIRMELE SERIOASE STIU CA PE TIMPUL TRANSPORTULUI COLETELE SE POT AVARIA SI AMBALEAZA OBIECTUL IN MOD CORESPUNZATOR (NU INTR-O SIMPLA CUTIE DE CARTON) in scopul satisfacerii clientului si a evitarii pierderii de timp si a enervarii acestuia. IN CONCLUZIE LIPSA TOTALA DE PROFESIONALISM. NU RECOMAND ACEASTA FIRMA.
|
|||
|
Gabriel - Laptop Direct
|
03-Noiembrie-2016 11:39
RE: In primul rand vreau sa va multumesc pentru mesaj. Din cate am inteles este ca ai primit un produs in prima faza deteriorat care vi s-a schimbat in ziua urmatoare dar ca produsul nu este identic cu cel de pe site. Spuneti-mi va rog ce diferenta este intre produsul prezentat pe site si ce ati primit pentru a verifica si eventual remedia discrepanta. Nu in ultimul rand, sa stiti ca puteti inca sa solicitiati banii inapoi in cazul in care nu sunteti mutumit de tastatura. In legatura cu ambalajul, acesta a fost ales ca un optim intre cost si robustete, am putea sa le trimitem in cutie de lemn dar economic nu este fezabil pentru ca un numar relativ mic de colete ajung deterioarate la clienti, undeva sub 0.1%. Oricum coletele care ajung deteriorate ajung asa pentru ca sunt "calcate in picioare" si indiferent cum le-am ambala rezultatul ar fi acelasi. In urma incidentului neplacut am decis sa va oferim un voucher pe care il veti primi pe mail si il veti putea folosi la o comanda viitoare. Va multumesc pentru intelegere si va doresc o zi buna! |
|||
|
Catalin Andrei
02-Noiembrie-2016 09:21
|
|||


