Pareri
Vlad Andi
23-August-2017 18:38 ![]() l-am schimbat pe cel original dupa 5 ani, merge mult mai bine laptop-ul cu 10 grade in minus
|
|||
Bogdan Lacatus
23-August-2017 18:38 ![]() Aproape de potrivește la k50id. Are doua ieșituri mici ce împiedicau montajul. Rezolvate cu pila de unghii. În rest funcționează super că și tastatura. Încă nu am reușit să pornesc iluminarea.
|
|||
Viorel Ciobanu
23-August-2017 14:06 ![]() |
|||
Ioan Ursu
21-August-2017 15:18 ![]() |
|||
Costel Marius Stavilaru
19-August-2017 09:28 ![]() |
|||
Hassan
18-August-2017 20:56 ![]() Am luat incarcatorul asta acum cateva luni si chiar de cand l-am primit a trebuit sa misc de el ,la inceput nu a mi s-a parut chiar o problema pentru ca am avut probleme mai mari cu laptop-ul si am zis ca un incarcator nu poate fi asa mare problema...Nu recomand deloc cumpararea acestuia.Cred ca si-au dat singuri rating 5 stele si una de 4 sa nu para bizar dar ma rog..
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
19-August-2017 09:45
RE: Imi pare rau ca aveti probleme cu un produs cumparat de la noi. Daca se incarca doar cand il miscati, problema este ori de la incarcator ori de la mufa din laptop. Puteti fie sa mergeti la un service sa verifice exact unde este problema sau sa trimiteti incarcatorul in garantie la noi. In orice caz nu ar trebui sa pastrati un produs de care nu sunteti perfect multumit. El are garantie, va recomand sa va folositi de ea si va asigur ca ori veti primi un incarcator perfect funtional ori veti primi banii inapoi. Va asigur ca toate rating-urile de pe site sunt 100% lasate de clientii nostri. Drept dovada apar si rating-urile de o stea (ca si acesta). Va asteptam cu vesti! O zi buna! |
|||
Marius Carabasa
18-August-2017 10:07 ![]() |
|||
Alina Munteanu
17-August-2017 16:10 ![]() Am comandat tastatura TASTATURA LAPTOP IBM LENOVO THINKPAD X260 iluminata (242) + montaj in service (42 lei). Am solicitat confirmare cu poze si detalii despre modelul laptopului. Raspunsul a fost ferm ca: modelul se potriveste. Am ajuns in final in service sa descopar ca tastatura nu se potriveste - dar, costul manoperei trebuie evident acoperit (150 RON).
Comunicarea cu Adelina Maran - reprezentanta de vanzari - a fost execrabila - nu am intalnit bataie de joc mai mare ca asta.
Mi s-a spus ca "ce face clientul cu produsul nu este treaba noastra ..." asta cu confirmarea lor prealabila.
Mi s-a spus cu o indiferenta totala si ca "nicio problema, returnati produsul si va dam banii inapoi... " cei 150 ron platiti degeaba la service din cauza corfirmarii lor gresite cine mi-i da inapoi???
Am cerut sa discut cu un manager/superviser. Mi s-a raspuns cu satisfactie: "imi pare rau, doar cu mine puteti vorbi"... Ce firma e asta??? Asa trebuie sa ne asteptam sa fim tratati in ziua de azi?
|
|||
Gabriel - Laptop Direct
|
18-August-2017 10:09
RE: Buna ziua, imi pare rau ca ati avut o experienta neplacuta cu noi. O sa verificam sesizarea dvs. iar in cazul in care se adeveresc cele retlatate de dvs. colega va fi penalizata. Urmeaza sa va contactam in cel mai scurt timp cu o rezolvare. Va multumesc pentru mesaj. |
|||
Alina Munteanu
|
25-August-2017 18:18
RE: Intre timp, am fost intr-adevar contactata de o persoana pe o pozitie de management in cadrul firmei (exista deci si manageri, si persoane care vegheaza asupra relatiei cu clientii) si mi-a fost restituita contravaloarea prosusului si a montajului nenecesar. Apreciez faptul ca au procedat corect in final. Lectia pe care am invatat-o si sfatul meu pentru ceilalti: uneori un simplu angajat poate strica imaginea unei firme - incercati sa rezolvati situatiile dificile contactand pe cineva caruia ii pasa. Pe aceasta cale, catre laptop-direct: ar fi util sa afisati pe site si un alt nr de tel sau macar o adresa de email pentru sesizari care sa fie vizibila. Eu recunosc ca m-am simtit pierduta negasind nicio alta modalitate de contact cu usurinta. O zi buna! |
|||
Vlad Dan Ursu
17-August-2017 16:09 ![]() Produsul este exact ce imi trebuia. Multumesc pentru asistenta si promptitudine!
|
|||
Adrian Vasile Sicoe
16-August-2017 21:46 ![]() |
|||